Energiajuoman ystävät

Alkuperäinen kirjoittaja annukka:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Rodeoo miehen kanssa juodaan ku se on halvimmasta päästä :p Tai sitä litran pullossa olevaa energiajuomaa ( hitto ku muista nimeä, vai olisko ollu R2O tai jotain sinne päin :D )
meillä kans tätä suositaan! :)
mies just toi 24kpl 0.5l pulloa!

oli cittarissa 12kpl päkki 11.90 eli halpaa! ja maistuu ihan samalta kun esim ed red berries
:eek: :eek: Huomen cittariin :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Voi mä rakastan kans energiajuomia mut en ole ikuisuuksiin uskaltanut juoda ku imetän edelleen (äkkiä laskettuna viimeks 07/07 saanut juoda).
Ei niitä oo kielletty imetysaikana =) eikä itse asiassa raskausaikanakaan.
Niin, ei vaan suositella raskausaikana. Mie olin juomatta, mut heti kun muksu synty niin pyysin synnärille batterya :ashamed: :LOL:

Voi mä rakastan kans energiajuomia mut en ole ikuisuuksiin uskaltanut juoda ku imetän edelleen (äkkiä laskettuna viimeks 07/07 saanut juoda).
mutku mä juon kahviakin jo liikaa ja en halua lähtee kokeileen mitä se tekee vauvalle jos litkin vielä energiajuomaakin, mis kuitenki on tauriinit sun muutkin.. mistä sitä tietää...?

mutku mä juon kahviakin jo liikaa ja en halua lähtee kokeileen mitä se tekee vauvalle jos litkin vielä energiajuomaakin, mis kuitenki on tauriinit sun muutkin.. mistä sitä tietää...?
Tauriiniahan on äidinmaidossa, ja sitä lisätään korvikkeeseen, eli se ei ole vaaraksi :)

Mutta jos juot kahvia, niin päivittäinen kofeiiniannos nousee varmaan tooosi suureksi jos juot myös energiajuomaa. Minä en juo kahvia enkä teetä, eli ainoat kofeiinit olen saanut Battery-purkista, ja sen on neuvolan täti & lääkärisetä siunanneet =)

suski

onko nää energiajuomat jotain eliittijuomia? jos niitä vedetään monta pulloa tölkkiä päivässä ni kamalat rahat menee!
olen keskituloinen mut en silti raaski laittaa jotain 2.5 per puteli

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Niin, ei vaan suositella raskausaikana. Mie olin juomatta, mut heti kun muksu synty niin pyysin synnärille batterya :ashamed: :LOL:
Mulla oli jo kassissa mukana battery! :whistle: :LOL:

En oo maistanu, vielä. Vois kyllä :)

Juon yleensä Mad-Croc:ia.. Pari 0,5l:n tölkkiä menee päivässä, välillä päiviä ettei ollenkaan.. En juo kahvia/teetä yms kofeiinia sisältävää lisäks..
Sit oon välillä ostanu EuroShopperin tölkkejä, halpoja ja ihan hyviä.
Lidlistä on tullu kans ostettua..

Jos ei muuta oo kaupas myynnis nii sit Ediä. Batteryäki hätätilas, se on vaa hullun kallista...

vieras
Minä join kampaajakoulussa joka päivä yhden batteryn. Halusin pitää sen yhden rajana siihen, koska kahvia menee hitosti mulla ja koulussakin sitä lipitettiin aivan tolkuttomia määriä. Mutta se batteryn maku oli huumaava ja koukuttava. Energiaa en kokenut siitä saavani. :D

Mutta koulu kun loppui niin lopetin litkimisen ja helppoakin se oli, kun sitä automaattia ei enää ollut siinä. Enkä muista olenko sen jälkeen kertaakaan edes ostanut yhtä ainoaa tölkkiä.

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle joku joskus hyvää hyvyyttään tarjos oikeen kossubatterin, haistoin sitä ja annoin ahneemmille.
eihän semmosta voi juoda :x
Mun lempparia :heart: mut parempaa vodkalla, kossu on pahaa :D
no sä saat kaikki mulle tarjotut batteri ryypyt :xmas:

öööö
Energiajuomat === tosi paljon kaloreita. Nehän eivät ole urheilujuomia eikä niitä suositella lapsille.Ajatelkaa kuppi kahvia ja laitat siihen 15 palaa sokeria ==== energiajuoma.

Yhteistyössä