Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:BB on ohjelma, minkä voi jättää kokonaan väliin
Ne BB-fanit, jotka tunnen irl, on teini-ikään jämähtäneitä kanoja tai akkamaisia metroseksuaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:BB:stä ei pidä valittaa, vaan siitä on opittava nauttimaan :attn:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Ne BB-fanit, jotka tunnen irl, on teini-ikään jämähtäneitä kanoja tai akkamaisia metroseksuaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:BB:stä ei pidä valittaa, vaan siitä on opittava nauttimaan :attn:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja päätön::wave:Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Ne BB-fanit, jotka tunnen irl, on teini-ikään jämähtäneitä kanoja tai akkamaisia metroseksuaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:BB:stä ei pidä valittaa, vaan siitä on opittava nauttimaan :attn:
ja minä olen 32-vuotias äitiyslomalainenAlkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Ne BB-fanit, jotka tunnen irl, on teini-ikään jämähtäneitä kanoja tai akkamaisia metroseksuaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:BB:stä ei pidä valittaa, vaan siitä on opittava nauttimaan :attn:
minä kolmivuorotyössä käyvä usean lapsen äitiAlkuperäinen kirjoittaja syysmamma78:ja minä olen 32-vuotias äitiyslomalainenAlkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Ne BB-fanit, jotka tunnen irl, on teini-ikään jämähtäneitä kanoja tai akkamaisia metroseksuaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:BB:stä ei pidä valittaa, vaan siitä on opittava nauttimaan :attn:
Toivot?Alkuperäinen kirjoittaja keke:Pistetäänkö veikkaus pystyyn montako homoa tai biseksuaalia taloon tulee?
Itse veikkaan 4 homoa ja 3 biitä.
Tiedän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivot?Alkuperäinen kirjoittaja keke:Pistetäänkö veikkaus pystyyn montako homoa tai biseksuaalia taloon tulee?
Itse veikkaan 4 homoa ja 3 biitä.
Taidat olla ainoa.. Tuo jako oli minun mielestäni ainakin tylsä, kun se tehtiin heti aluksi ja ihmiset eivät olleet edes tutustuneet toisiinsa. Eli paljon mielenkiintoisia asioita olisi voinut tapahtua, jos ihmiset olisivat saaneet olla tekemisissä toistensa kanssa. Ja se paratiisin touhu oli niin tylsää, eikä se kurjistelukaan nyt niiin mahdottoman jännää ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Oonko mä ainoa..:..jonka mielestä viime kausi oli hyvä.. Paras sitten ensimmäisen jälkeen
se oli kaikessa "tylsyydessään" koukuttava kun sama porukka pysyi koko ajan.
Oon vuosia sitten seurannut brittien bb:tä alusta pitäen, sieltä tuo paratiisi/köyhälistö
jako tutttu ja odotinkin sitä jo tänne kaikessa kärjistävyydessään
mutta paras porukka on edelleen brittien helen ja muu saman kauden porukka <3
Minua jotenkin ihmetyttää nämä kommentit, kun haukutaan jotain sellaista mistä ei muka tiedetä yhtään mitään. Jos lööpeistä lukee ne törkeimmät jutut ja jos itse ohjelmaa seuraa yhden jakson verran, se ei kerro kuitenkaan koko totuutta. En minäkään tietäisi että kauniit ja rohkeat vatkaa samaa ympyrää, jos en olisi ensimmäistä kymmentä vuotta sitä itse seurannut .Alkuperäinen kirjoittaja Mimoosa:Hyi sheibelsson. BB lienee p*skinta viihdettä mitä löytyy, mutta makunsa kullakin.
Niin ja se on erittäin mielenkiintoista, että kaikki tietää juuri tasan tarkkaan mitä bb on vaikkei ole sitä koskaan seurannut..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielenkiintoista, et bb-ketjun käy lukemassa nekin joista se on paskaa ja joista sen katsojat on teinimäisiä pissiksiä B)