Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Äikän ope sanoi aina, että jos vielä sanotte enään, lyön teitä nenään
Entäs pilkkusäännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Se on muuten myös peiton alle eikä peitonalle :kieh:
olympialaiset eikä olumpialaiset
design eikä desing
jne jne.
Mutta mulle ihan sama jos joku välttämättä haluaa kirjoittaa kun ala-asteikäinen, ei mun päivä siitä (ihan ) pilalle mene.
Nussi sä niitä vaan, ei haittaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Entäs pilkkusäännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Se on muuten myös peiton alle eikä peitonalle :kieh:
design eikä desing
jne jne.
Mutta mulle ihan sama jos joku välttämättä haluaa kirjoittaa kun ala-asteikäinen, ei mun päivä siitä (ihan ) pilalle mene.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nussi sä niitä vaan, ei haittaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Entäs pilkkusäännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Se on muuten myös peiton alle eikä peitonalle :kieh:
design eikä desing
jne jne.
Toi oli muuten paras sana piiiiitkään aikaan vastanusausAlkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Nussi sä niitä vaan, ei haittaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Entäs pilkkusäännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Se on muuten myös peiton alle eikä peitonalle :kieh:
design eikä desing
jne jne.
Se oli vaan vastanusaus
Suomen kielen lautakunta hyväksynee sen Suomen kielen perussanakirjaan noin vuonna 2012.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Toi oli muuten paras sana piiiiitkään aikaan vastanusaus
Niinhän tuo taitaa olla juu..Alkuperäinen kirjoittaja paukapäät:SE ON ENÄÄ, EI ENÄÄN!
Hui kamala. Oletko koskaan miettinyt, että on tärkeämpää tehdä oikeita asioita kuin asioita oikein? Kun tuon sisäistät, niin enään ei harmita tämmöisetkään asiat niin paljoa.Alkuperäinen kirjoittaja paukapäät:SE ON ENÄÄ, EI ENÄÄN!