Enää ei uskalla mennä mihinkään

Huoh. Miksi jotkut ei tajua, että ei aina kannata muuttaa. Meilläkin on omakotitalo täällä ja miehen työpaikka. Mitä järkeä olisi muuttaa jos sitten tilanne olisi se ettei miehellä ole työpaikkaa. Eikä taloa niin vain myydä.

Sä et tajua todellisuudesta yhtään mitään. Se on nähty monta kertaa ja taas osoitit sen oikein hyvin.

Enkä mä muuten kirjoittanut, että meillä olisi vaikeuksia pärjätä taloudellisesti vaikka mulla ei ole vakityötä. Hoitoalalla saa välillä painaa niska limassa töitä eikä joka paikkaan ehdi töihin, mutta välillä tulee hiljaisempia kausia. Mä kirjoitin kuitenkin asiasta yleisesti koska sä et näytä tajuavan asioita. Vaikka se ei ole mitään uutta, että sä olet pihalla kuin lumiukko.
Juu en tajuakaan toisten ajatusmaailma, ensiksi itketään ettei töitä saa sieltä kun niin pieni paikka ja muutoksia kuitenkin pelätään tehdä. Sun elämä ja sun valintoja nämä ovat. Me varma ollaan erilaisia koska jos jotain meille ei käy teemme isommatkin muutekset, kun elämässä ei saa eikä pitää odottaa mitään. Asiat itsestään eivät muutu. Turhaan sä mua haukut että pihalla olen, elämän aikana olen tehnyt paljon muutoksia että se olisi vielä parempi.
 
Maisaleena harmaana
Juu en tajuakaan toisten ajatusmaailma, ensiksi itketään ettei töitä saa sieltä kun niin pieni paikka ja muutoksia kuitenkin pelätään tehdä. Sun elämä ja sun valintoja nämä ovat. Me varma ollaan erilaisia koska jos jotain meille ei käy teemme isommatkin muutekset, kun elämässä ei saa eikä pitää odottaa mitään. Asiat itsestään eivät muutu. Turhaan sä mua haukut että pihalla olen, elämän aikana olen tehnyt paljon muutoksia että se olisi vielä parempi.
Mä puhuin yleisesti, ymmärrätkö. Mutta aivan turha sulle on mitään selittää kun ei mene perille niin ei mene. Kun on lusikalla annettu jne....
 
vierailija
Tuo on kohta arkipäivää joka paikassa ympäri eurooppaa,Myös SUOMESSA: suomen rajat KIINNI NYT!!!!Muslimit pois meidän maasta.Pyhän sodan alku.......
Rajat kiinni, pöh. Rajatarkastukset oltava, tottakai, sehän on selvä. Uskaltaisin lähteä koska vaan. Kuolla kun voi vaikka töissä liukastua ja lyödä päänsä tai jäädä auton alle.
Ihan rauhassa saa elää muslimit ja muut jotka elää rauhassa maailman kanssa.
 
Missä helvetin kohdassa olen sanonut, että ärsyttää jos ihminen käy töissä? Helvetti että voi olla taas tyhmä, oikoo kaikki asiat miten haluaa!! :mad:

Tuli taas yksi ärsytys lisää.
sanoit että sua ärsyttää jos kirjoitan työstä :) tarkoitatko se sitten se että kaikki jotka käy ja puhuvat työstä olevat ärsyttäviä? Miksi menetät hermoja täällä hyvä ihminen?
 
vierailija
Sitten ei muuta kun perustamaan oman yrityksen ja tehdä 24/7 töitä, töitä kyllä aina on jos vitsi tehdä, vaikka siivojaksi. Ihmellistä kun minulle aina ehdotetaan töitä vaikka olen jo kiireinen ja enempää en voi tehdä ja vielä suomen kieili ei mitenkään täydellinen niin silti...
Milanna85:n ei kyllä pitäisi paasata yrityksen perustamisesta mitään. On aivan eri asia ottaa yrittäjän riski lainoineen kaikkineen yksin kuin perustaa se pääomalla joka on varakkaan miehen lompakosta... Mies maksoi vielä pois velatkin jotka oli edellisestä ryssitystä yrityksestä.

Eli jos perustaa yritystä kannattaa ensin turvata selusta etsimällä rikas mies.
 
Milanna85:n ei kyllä pitäisi paasata yrityksen perustamisesta mitään. On aivan eri asia ottaa yrittäjän riski lainoineen kaikkineen yksin kuin perustaa se pääomalla joka on varakkaan miehen lompakosta... Mies maksoi vielä pois velatkin jotka oli edellisestä ryssitystä yrityksestä.

Eli jos perustaa yritystä kannattaa ensin turvata selusta etsimällä rikas mies.
Nyt olet aivan väärässä :). Sinulla kun ei edes tietoa mitä teen ja miten paljon. Kuinka paljon pääoma tarvinnut ja mistä ne ovat kotoisin, missä yhteistöissä osallistun ja kuinka kauan. Ikinä en lähde perustamaan yritystä tylsyyden takia tai harrastuksen mielessä, jos töitä teen niin teen että tuloskin näkyy, enkä käyttää meidän rahoja että tätä voi vain harrasta.
 
vierailija
Nyt olet aivan väärässä :). Sinulla kun ei edes tietoa mitä teen ja miten paljon. Kuinka paljon pääoma tarvinnut ja mistä ne ovat kotoisin, missä yhteistöissä osallistun ja kuinka kauan. Ikinä en lähde perustamaan yritystä tylsyyden takia tai harrastuksen mielessä, jos töitä teen niin teen että tuloskin näkyy, enkä käyttää meidän rahoja että tätä voi vain harrasta.
Joku joka ei tunne sekoilujasi palstalla sen pidemmältä ajalta, saattaa tuon selityksen uskoakin :sneaky::whistle:
 
Joku joka ei tunne sekoilujasi palstalla sen pidemmältä ajalta, saattaa tuon selityksen uskoakin :sneaky::whistle:
Täällä vain sekoilee joku muu, aina harmaana vieras. Sinun ei kannattaa uskoa mihinkään mitä minä kirjoitan, kun koko asiaa ei edes kuuluu palstalle, mitä teen, miten teen ja firman osoitteet ym... mitä täällä oli teidän harmaaiden suosituin juttu ne linkittää tänne sekä kaikki muuta skeida.
 

Yhteistyössä