enää 2 yötä....

ja lähtö Gambiaan koittaa.
Todella raskas ja työntäyteinen kevät takana. Ihana päästä poitsun kanssa viettämään laatuaikaa, ihan lapsen ehdoilla. Pikkusen vaan kaihertaa kun tuo iskä ei pääse mukaan töiden vuoksi, mutta tekee varmasti sillekin ihan hyvää kun saa viikon huseerata ihan niin kuin itse haluaa...
 
No Kreikka ja Kanaria on jo nähty... Rakastan matkustelua ja uusiin kulttuureihin ja ihmisiin tutustumista. Afrikassa ei ole aiemmin tullutkaan vielä käytyä ja matka tuli hyvää saumaan niin ilman muuta mahdollisuuteen tartuttiin B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:47 fuge kirjoitti:
ja lähtö Gambiaan koittaa.
Todella raskas ja työntäyteinen kevät takana. Ihana päästä poitsun kanssa viettämään laatuaikaa, ihan lapsen ehdoilla. Pikkusen vaan kaihertaa kun tuo iskä ei pääse mukaan töiden vuoksi, mutta tekee varmasti sillekin ihan hyvää kun saa viikon huseerata ihan niin kuin itse haluaa...
Hyvää ja turvallista matkaa. :wave: =)
 
jenni87 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:23 fuge kirjoitti:
Joo, avoimin mielin reissuun lähdetään. Paljon hyvää olen paikasta kuullut ja eiköhän meillekin mahtava ja avartava matka tule...
Varaudu myös kurjuuteen...siis se mitä siellä näkee... :/
Hyvää matkaa! Itse palasin tänään auringosta B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:28 jenni87 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:23 fuge kirjoitti:
Joo, avoimin mielin reissuun lähdetään. Paljon hyvää olen paikasta kuullut ja eiköhän meillekin mahtava ja avartava matka tule...
Varaudu myös kurjuuteen...siis se mitä siellä näkee... :/
Hyvää matkaa! Itse palasin tänään auringosta B)
Kyllä mä tiedän aika hyvin mitä siellä on odotettavissa. On tuttavapiirissä muutamia siellä pidemmän aikaa viettäneitä ja heidän kauttaan on tietoa paikasta aika paljon tullut
 

Yhteistyössä