Enää puuttuu kultainen noutaja ja omikotitalo =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PuoliQ

Jäsen
03.10.2006
747
0
16
Kaksi lasta meiltä jo löytyykin ja eilen käytiin ostaa Volvo V50. :D

Kyllä nyt kelpaa pärryytellä ympäriinsä!

Ainut huono puoli vaan on, etten mä tuosta uudesta prssistä paljon kostunut, kun ukon ajoon se tuli. Pihalla töröttää mulla vieläkin sama kauppakassi. Jospa se sitten seuraavaksi... =)

Eikös se ole virallisesti: 1,7 lasta, RIVARI, kultsu ja Volvo. Meiltä puuttuu enää tuo Volvo (mutta ei ole nyt varaa vaihtaa autoa) kun tämän mahassa kasvavan lapsukaisen voi kai laskea jo 0,7:ksi :D

volvofarmarin omistajat ovat huonoja ihmisiä. Tänään eräs sellainen käytti äänimerkkiä ja näytti keskisormea, kun ajoin hiljaa kun etsin parkkipaikkaa. Ihmiset ovat törkeitä ja kummallista on se, että oman tutkimuksen tuloksena tummaa farmariautoa ajavat ovat pahimpia ylinopeutta ajavia ja toisista piittaamattomia ihmisiä. Sinänsä uskomatonta, kun farmarin omistajilla on yleensä lapsia itsellään, mutta ei piitata kevyen liikenteen käyttäjistä sen vertaa, että ajettaisiin nopeusrajoitusten mukaan tai hiljennettäisiin enne suojatietä.

Ovatko nämä sitten niitä ihmisiä, kenen liikunta koostuu seurojen liikunnasta ja vanhempien spinningistä lämmitetyissä saleissa? Hyötyliikuntaa ei ole. joka paikkaan autolla.

tuota.. toivottavasti ei tule kolmatta, kun on niin pien kottoro tuo v50. onkos siinä muuten takakontissa vielä reunakin, et mahdollisimman hankala laittaa vaunut sinne?

Mä ehdotin isännälle et jos jossain vaiiheessa vaihdettaisiin pösö just tuollaiseen volvoon, saas nähdä lämpiääkö idealle.. Noin 1-1½ vuotta aikaa vielä taivutella :whistle: Tosin mun mielikin voi muuttua.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
volvofarmarin omistajat ovat huonoja ihmisiä. Tänään eräs sellainen käytti äänimerkkiä ja näytti keskisormea, kun ajoin hiljaa kun etsin parkkipaikkaa. Ihmiset ovat törkeitä ja kummallista on se, että oman tutkimuksen tuloksena tummaa farmariautoa ajavat ovat pahimpia ylinopeutta ajavia ja toisista piittaamattomia ihmisiä. Sinänsä uskomatonta, kun farmarin omistajilla on yleensä lapsia itsellään, mutta ei piitata kevyen liikenteen käyttäjistä sen vertaa, että ajettaisiin nopeusrajoitusten mukaan tai hiljennettäisiin enne suojatietä.

Ovatko nämä sitten niitä ihmisiä, kenen liikunta koostuu seurojen liikunnasta ja vanhempien spinningistä lämmitetyissä saleissa? Hyötyliikuntaa ei ole. joka paikkaan autolla.

Joo, mutta et sä voi yleistää, että kaikki farkku-volvokuskit on huonoja kuskeja ja ärhentää muille liikenteessä. Ihan vastahan se oli iltasanomien vaihde-liitteessä julkaistu tutkimus, että millä autoilla oli eniten jääny ihmisiä ratsiaan ylinopeudesta. Etunenässä oli toyota ja opel-kuskit. Volvot tuli vasta tyylin 9. sijalla, jos siinä oli 10lueteltu.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
tuota.. toivottavasti ei tule kolmatta, kun on niin pien kottoro tuo v50. onkos siinä muuten takakontissa vielä reunakin, et mahdollisimman hankala laittaa vaunut sinne?

Uusi V50 on pienempi sisätiloiltaan kun vanheman mallinen V40...

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Eikös se ole virallisesti: 1,7 lasta, RIVARI, kultsu ja Volvo. Meiltä puuttuu enää tuo Volvo (mutta ei ole nyt varaa vaihtaa autoa) kun tämän mahassa kasvavan lapsukaisen voi kai laskea jo 0,7:ksi :D

Ai, muistin sitten väärin. Kelpaiskohan paritalon puolikas?? Sellainen meiltä löytyis... :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Ei ole suunnitelmissa kolmatta ja hyvin mahtuu tuplatkin kyytiin. =) Tuo malli vaan sattui olemaan ainut farkku minkä halusin. Mistä lie johtuu, et kumpikaan ei oikein tykätä farkuista... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Mä ehdotin isännälle et jos jossain vaiiheessa vaihdettaisiin pösö just tuollaiseen volvoon, saas nähdä lämpiääkö idealle.. Noin 1-1½ vuotta aikaa vielä taivutella :whistle: Tosin mun mielikin voi muuttua.. :D

Meillä oli ennen kans pösö =)
Mä tykkäsin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

Meillä oli ennen kans pösö =)
Mä tykkäsin :heart:

Kyllä mäkin tosta tykkään, itseasiassa tosi paljon.. Mut kun jo yks volvokin on, niin on päässyt vähän makuun :p Mä katoin jossain vaiheessa et nuo pyörii aika lailla samoissa hinnoissakin keskenään..