Enää neljä yötä

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23972620:
Pirä hauskaa ja oo ihimisiksi :D

Tuota..... mitä vr? Mitä junaliikenteen toimivuudesta? :O
Mulla on äärimmäisen tärkeä palaveeri lauantakina isoolla kirkolla.....

kaikki junat myöhäs ja vuoroja peruttu. vantaalla tehty ilkivaltaa.

kiitos vastauksista. ajattelin itekkin tossa että kun kännyköitten kamerathan alkaa olemaan parempia kun jotkut pokkari kamerat, niin oiskohan tosta kamerakiellosta jo luovuttu, mutta kiva tietää, niin en edes yritä kulettaa kameraa mukana. :)

[QUOTE="joo";23973603]Hahhaaahhhaa :D enpä ole yhtään yllättynyt. O Harava vahvisti jälleen hänestä syntynyttä mielikuvaa. Varmaan kuuntelet myös Mambaa ja Yötä?[/QUOTE]

Mikä ongelma sulla on toisten musiikkimaun suhteen?

En pahemmin tykkää Mambasta, lähinnä ärsyttää koko yhtye. Yöstä tykkään, mutta mun lempiyhtye on Queen. Mitä siitä sanot?

Että mikä mielikuva sulla musta on? Anna vain tulla kun kerran alootit ja takuuvarmasti saat hyvän mielen kun pääset soittamaan suutas. Oikeen odotat sitä. :popcorn:

[QUOTE="rtee";23973604]Ei kai tuota kamerakieltoa oo pokkareiden kohdalla ikinä noudatettu. Itellä ainaki ollu kamera joka keikalla mukana.[/QUOTE]

Miten olet vienyt sen sisälle koska mulla on ainakin laukkua kopeloitu päällisin päin ja takin ja housujen taskuja tunnusteltu.

Miten olet vienyt sen sisälle koska mulla on ainakin laukkua kopeloitu päällisin päin ja takin ja housujen taskuja tunnusteltu.

Aivan ne on sen siellä laukussa nähnyt eli jos kielto on ollut niin ei ne sitä ole noudattanut. Just tarkistin livenationin sivuilta, että kännykkäkameran ja pokkarin saa ottaa, järjestelmäkameraa ei. Näin se on ollut melkein kaikilla keikoilla, joissa olen käynyt.

[QUOTE="rtee";23973638]Aivan ne on sen siellä laukussa nähnyt eli jos kielto on ollut niin ei ne sitä ole noudattanut. Just tarkistin livenationin sivuilta, että kännykkäkameran ja pokkarin saa ottaa, järjestelmäkameraa ei. Näin se on ollut melkein kaikilla keikoilla, joissa olen käynyt.[/QUOTE]

No joo niinhän tuolla alempana lukee, että pokkari saa olla.
Bon Jovi Pääsyliput - Olympiastadion Helsinki,Finland | 17.6.2011

Mä jään kuitenkin sen verran kauemmas lavasta kun en saanut lippua golden circleen tällä kertaa, että eipä sieltä kovin hyviä kuvia saa. Ja tiedä kuinka taakse joudun jäämään kun porukkaa on kuitenkin paikalla ennen kuin mä pääsen stadikalle.

No joo niinhän tuolla alempana lukee, että pokkari saa olla.
Bon Jovi Pääsyliput - Olympiastadion Helsinki,Finland | 17.6.2011

Mä jään kuitenkin sen verran kauemmas lavasta kun en saanut lippua golden circleen tällä kertaa, että eipä sieltä kovin hyviä kuvia saa. Ja tiedä kuinka taakse joudun jäämään kun porukkaa on kuitenkin paikalla ennen kuin mä pääsen stadikalle.

Mäkään en saanu tällä kertaa golden circlesta lippua. Mietin just, että kuinka aikasin jaksan sinne mennä, kun olis kiva saada hyvä paikka ja voisin periaattessa mennä sinne vaikka kuinka aikasin, mutta oon yksin menossa ja se on niin tylsää yksin siellä odotella.

[QUOTE="rtee";23973696]Mäkään en saanu tällä kertaa golden circlesta lippua. Mietin just, että kuinka aikasin jaksan sinne mennä, kun olis kiva saada hyvä paikka ja voisin periaattessa mennä sinne vaikka kuinka aikasin, mutta oon yksin menossa ja se on niin tylsää yksin siellä odotella.[/QUOTE]

No mä olen Helsingissä puoli kuuden aikaan jos vr pysyy aikataulussaan. Sitten kävelen stadionille kaikes rauhas ja käyn syömäs ennen keikkaa. Ei houkuta kovin pitkään seisoskella odottamas keikkaa vaikka toisaalta olis kiva saada hyvä paikka.

[QUOTE="vieras";23986715]Mä olin bon jovin konsertissa v.95 :)[/QUOTE]

Ettei -96? Vai onko täällä kahtena peräkkääsenä vuotena? Koska mä olen ollut Bon Jovin keikalla stadionilla -96.

Tämän kappaleen ilmestyes mä olen ollu oikeen 9v. :D Bon Jovia olen fanittanut jostakin ala-asteelta asti eli yli 20 vuotta.

[video=youtube;mh8MIp2FOhc]http://www.youtube.com/watch?v=mh8MIp2FOhc&feature=relmfu[/video]

Viimeksi muokattu: