H
Hämillään
Vieras
Olen nyt ymmälläni. Kuukautiseni ovat olleet aina enemmän tai vähemmän epäsäännölliset. Silloin tällöin kierto yli 40 päivää, jolloin ovulaatio on todennäköisesti tapahtumatta. Vauvaa on yritetty viime kesästä asti ja apuna olleet Mammaksin ovistikut ja nyt myös Mammaksilta hankittu Donna-sylkitesti. Ovulaation olen ovistikuilla aikaisemmin bongannut pari kertaa ja on ollut myös muita ovisoireita mm. lima. ja kuukautiset ovat sitten alkaneet n. 14 päivää ovulaatiosta. Nyt tässä kierrossa tikutin muutamia päiviä enkä saanut kahta viivaa ja kun Donna-sylkitesti saapui postista kävin testaamaan sillä. Tiistaina ovistesti oli näyttänyt yhtä viivaa ja keskiviikkoaamuna Donna näytti, että ovulaatio olisi parhaillaan. Keskiviikkoiltana Donna taas ei näyttänyt enää mitään, mutta illalla kuitenkin yritettiin. Ovulaation mukaan menkkani olisi pitänyt alkaa n. 22.11. Tiistaina eli 21.11 alkoi mahaa juimia samalla tavalla kuin kuukautisten alussa ja olinkin ihan varma, että ne alkavat. Kipuilua jatkui n. päivää, mutta menkkoja ei missään. Tein raskaustestin la 25.11, mutta se näytti negaa. Kysesssä oli herkkä testi. Olen luullut, että jos menkat on myöhässä niin se johtuu siitä, että ovulaatio on ollut myöhässä. Vai voiko ovulaation jälkeen tulla vielä joku "häiriö", että menkat viivästyy? ( Siis muu kuin raskautuminen)