En ymmärrä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juulia..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juulia..

Vieras
En ymmärrä kun sain neljän luottoennustajan numerot mun kaverilta ja ajattelin kokeilla ihan leikillään soitella numeroihin. Olen tällä hetkellä töissä ja olen hakenut töitä muutamaan paikkaan koska en ole varma jatketaanko työsuhdettani. Kaikki nämä ennustajat sanovat jatkuvasti ihan täysin samaa: nykyistä työtäni jatketaan syksyllä ja minulle tulee valintatilanne kolmen eri paikan välillä ja kaikki työt alkaisivat syksyllä. Tietävät ajankohdat ja työn vaativuudet ja firmojen koot yksityiskohtaisesti esim. sen, että olen tällä hetkellä pienessä perheyrityksessä töissä. Kaikkein kummallisinta on se, että nämä ovat tienneet myös kaverilleni yksityiskohtaisesti miesasiat. En todellakaan ymmärrä mistä tämä johtuu. Olen soittanut usemman kerran jopa samalle muutaman viikon päästä ja eri prepaid-numerosta. Lisäksi ääneni on tavanomainen etteivät voi muistaa minua. En ymmärrä mistä tämä johtuu? Asiallisia vastauksia kiitos.

En ole ikinä uskonut ennustajiin vähääkään ja tämä yllätti todella. Osaako kukaan sanoa miten voivat nähdä täysin samoin asiat?

En osaa sanoa, mutta tiedän "tapauksia" joissa selvännäkijä on todella tiennyt tulevaisuuden tapahtumia... Itsekin kävin kerran kokeilemassa mitä mulla olisi tulossa, no ei mennyt ihan kuten sanoi. Jotain pientä on "toteutunut" mutta oikeastaan ei osannut kertoa mulle mitään. Myönsi sen vähän itsekin... Ja tämä samainen selvännäkijä on siis "nähnyt" tutuilleni. Kummallista.

Ennustajien taksat ovat n. 2-2,5 euroa minuutti. Onko kellään tapahtunut tälläistä vastaavaa kuin mulla? Soitan kelle vain niin aina sanovat samalla tavalla, kummallista.

no sellainen varoituksen sana että ennustajat saavat tietonsa pahoilta hengiltä...Ja nämä henget puolestaan kertovat alkuun asioita koukuttaakseen ihmisen kyselemään lisää..alkuun touhu siis voi vaikuttaa kivalta, mutta lopputuloksena on se että pahat henget saavat ahdistusta ym kamalaa aikaan ihmisen sisimpään orjuuttaen sinut.

En siis suosittele ellet halua saada psyykkeeseen vammoja, pelkotiloja jne..

Siis mitä tarkoitat? Kertovat siis aluksi totuuksia ja sitten mitä tapahtuu? Miksi koukuttavat? Miksi saavat ahdistusta aikaan? Mitä siis tapahtuu? Voitko kertoa tarkemmin?

Niinpä:) Mulle tuli silti helpottunut olo niiden ennustuksista kun ennustivat todella positiivisia asioita. Kannustava sävy ainakin oli heillä. Siksi en ymmärrä miksi negatiivista ennustajien käyttö? Jostain luin, että saavat tietonsa hengiltä, mutta ei pahoilta aina.