en ymmärrä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies ilmoitti eilen yhtäkkiä, että haluaa erota. tarkoitus oli mennä naimisiin kahden kuukauden kuluttua jne. päivällä vielä kaikki oli hyvin, mies puhui kuinka olen hänen elämänsä rakkaus ym ja yhtäkkiä kaikki muuttui kun mies heräsi päiväunilta. tänään ei suostunut edes jutella, huusi vain ja sanoi ettei tule enää kotiin. mistä tässä voi olla kyse :( olen itkenyt koko yön, koska en ymmärrä...

eilen illalla lisäksi huusi, etten kuulu hänen elämänsä tärkeimpiin asioihin. olen raskaana, kesällä syntyy meidän lapsemme. mies sanoi myös, ettei ole edes halunnut tätä lasta. olen niin järkyttynyt etten meinaa henkeä saada :(

miksi? hänen ehdotuksestaan on oltu menossa naimisiin jne... hän on se, joka aina lepertelee minulle (tietenkin minäkin).... tämä on kauhea tilanne!! en tajua mitä tapahtui!

hänen isänsä on kuollut joskus hänen aikuisiällään... ja hänen vanhemmat on eronneet kyllä ennen isänsä kuolemaa. minulla sama tarina, tosin isäni kuoli minun ollessani lapsi...

Et pysty pakolla pitämään miestä suhteessa :(
Sun pitää kertoa hänelle mitä itse tunnet sanot kaikki ääneen mutta älä "anele" jäämään vaikka kuinka tekis mieli. Voi olla että panikoi ja muuttaa mielensä mutta toisinkin voi käydä.

No meillä on päinvastoin kuin teillä. Minä olen ilmoittanut miehelle monesti, että haluan erota. Ei ole ottanut kuuleviin korviin kuin vasta eilen. Haluisi vaan, että asuittais saman katon alla mutta eri huoneissa. Ja sanoin ettei se käy, miten ihmeessä tuon miehen saa tajuamaan, että haluan erota!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No meillä on päinvastoin kuin teillä. Minä olen ilmoittanut miehelle monesti, että haluan erota. Ei ole ottanut kuuleviin korviin kuin vasta eilen. Haluisi vaan, että asuittais saman katon alla mutta eri huoneissa. Ja sanoin ettei se käy, miten ihmeessä tuon miehen saa tajuamaan, että haluan erota!

pakkaat tavarat ja lähdet. kyllä se jossain vaiheessa huomaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu kaikki on ollut hyvin. Sen takia tämä järkyttääkin kun en osannut yhtään odottaa :(

:hug: sano miehelle, että nyt on pakko puhua asiat selviksi! mun mies on myös tehnyt vähän vastaavaa, mutta riidan yhteydessä. uhkailee avioerolla ja häipyy koko yöksi ulos. jotenkin ollaan kuitenkin asiat selvitetty ja yhdessä ollaan oltu 12v nyt. jospa toi olis vaan jotain ohi menevää skitsoilua..

Oliko tässä nyt kerrottu ihan kaikki, eikö mitään merkkiäkään ole ollut näkyvissä? Ei työhuolia, rahahuolia tms. Joskus mies voi masentua niin että ei halua puhua mitään , tekee vain ihmeellisen "pako" operaation. Sulla on oikeus tietää että mitä tapahtui, tee se selväksi , sano että erotaan mutta syy pitää löytyä.

Yhteistyössä