Mun joululahjakategoriaan ei kuulu
Alushousut ( jollei niitä erikseen pyydetä )
Sukat ( wtf?! )
Deodorantit ( jollei ole esim. hugo bossia tms.) vaan jotain niveaa tai axea ( hyi )
Konvehtirasiat
karkit
jne.
Vaatteet kuuluu kyllä noin muuten, mutta en osta jos en ole varma varsinkaan vanhemman lapsen kohdalla.
Voi ei, mä olen kyllä äärettömän nolo varmaankin! Olen ostanut miehelle hauskoja boxereita joissa on joku "juttu" ja olen saanut alusvaatteita mieheltä lahjaksi. Myös lapsille olen ostanut erilaisia pikkuhousuja ja käärinyt pakettiin!
Ostan itse itselleni joululahjaksi pörrösukkia tms, puhumattakaan anopin tekemistä villasukista! Ihana laittaa tuliterät, pehmeät sukat aattoiltana jalkaan! Myös mieheni arvostaa äitinsä neulomia villasukkia! Kuopus on höperönä heppoihin joten heppasukat ovat hänelle ihastus.
Mulla on tapana kaikille lähipiirin lapsille askarrella pussukat/korit/reet/rasiat joihin laitan karkkeja sisälle. Ovat älyttömän mieleiset lahjat!
Konvehtirasia on mieleinen suklaaholisteille joihin itsekin kuulun. Paradis-rasia on taivaallinen lahja ja olisin pettynyt jos kukaan minun rakas ei sitä minulle jouluksi ostaisi koska se on mun juttu jouluyön leffan aikana!
Nämähän ovat asioita joita jokainen ostaa pitkin vuotta ja jotka kuuluu perusvarusteluun, mutta minä en millään käsitä mitä pahaa on ostaa näitä MYÖS jouluna muiden juttujen ohelle kun AINA on kiva saada uutta päälle ja herkkua suuhun!
Meillä koko perhe tykkää joulusaunan jälkeen kuivata omaan uuteen pyyhkeeseen, ehkä uusi kylpytakki päällä, uudet lökökamppeet päälle ja syömään omia joulukarkkeja

Ns. pienet jututhan siitä joulusta tekee luksusksen kokonaisuudessaan.