en ymmärrä näitä anopin vihaajia ellei anoppi _oikeasti_ ole todella vaikea ihminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
mutta kun en nyt jaksa uskoa että niiiiiiiiiiiiiiiiiin moni anoppi on kamala kuin mitä ihmiset antaa ymmärtää. minullakin on anoppi, en alkuun pitänyt hänestä, mutta kaikki johtui siitä etten todella, siis _todella_ tuntenut häntä.

kunnes muutin OMAA asennettani, otin asiakseni tutustua mieheni äitiin, ja kas, hän onkin aivan ihana ihminen! ja ne asiat jotka ennen saivat mut raivon valtaan, ovat nykyään toisarvoisia asioita jotka osaan käsitellä ja ymmärrän että ihminen se anoppikin on ja saattaa sanoa sammakoita ihan niinkuin minäkin.

monella on ihem kuva et anopin pitäisi olla jokin täydellinen ihminen joka ei koskaa ärsytä, ei ihmetytä.

Ei anoppi nyt mikään sielunkumppani mulle oo, mutta kyllä sitä kestää sopivissa erissä. :D Mäkin olen jo tottunut anopin epäkohtiin ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

Alkuperäinen kirjoittaja no ei mulla:
Ei anoppi nyt mikään sielunkumppani mulle oo, mutta kyllä sitä kestää sopivissa erissä. :D Mäkin olen jo tottunut anopin epäkohtiin ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

siiis juuri näin. miksi sigtä anoppia pitää _vihata_ vain koska se on anoppi? kyllä me ihmiset yleensä kestämme vähemmän mukavia ihmisiä muutenkin, miksi ei voisi kestää ja jopa yrittää ymmärtää sitä omaa anoppiaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siiis juuri näin. miksi sigtä anoppia pitää _vihata_ vain koska se on anoppi? kyllä me ihmiset yleensä kestämme vähemmän mukavia ihmisiä muutenkin, miksi ei voisi kestää ja jopa yrittää ymmärtää sitä omaa anoppiaan?

no ehkä anoppeja ei vihata oikeeesti niin paljoa, miten yleensä puhutaan. :D

kuka täällä nyt vihaa anoppiaan? Jos viittaat tuohon aloittamaani ketjuun "anoppi ärsyttävä", niin aika kummaa jos ei saisi tuntea mitään negatiivista, vaikka anopin puheet on kummallisia. Varsinkin kun olen todellakin yrittänyt tulla toimeen hänen kanssaan. Näen häntä viikottain (ei omasta aloitteestani), joten kyllä vähitellen ärsyttää

Toivottavasti minusta tulee hyvä anoppi. Nyt otan tämän pojuni suhteen tosissani, koska heille tulee vauvakin. En puutu nuorten elämään vaan olen taustalla, jos apua tarvitsevat.

Sillon kyllä vihasin anoppia kun opetti pojalle kiipeämään lastenhuoneen pöydälle ja opetti 1v9kk sanan tissi! Sen jälkeen tuli suu ammollaan mun rintoja kohden kun imetin vauvaa ja huusi "tissiä"-. :laugh: Mietin että mitä anopin päässä oiken liikkuu?!?

miksi sigtä anoppia pitää _vihata_ vain koska se on anoppi? kyllä me ihmiset yleensä kestämme vähemmän mukavia ihmisiä muutenkin, miksi ei voisi kestää ja jopa yrittää ymmärtää sitä omaa anoppiaan?

No en varsinaisesti "kestä" muitakaan "vähemmän mukavia ihmisiä" ja kun sellaisten kanssa olen esim. työn kautta väkisin tekemisissä, niin pyrin pitämään kontaktit heihin aivan minimissä.

Kun luet täällä taannoin olleen ketjun (yritän löytää) "Kenellä on paskin anoppi" tulet ehkä vakuuttuneeksi siitä, että joskus anoppi ei ansaitse niitä ymmärtämisyrityksiä - enää.

Ehkä kysymys on juurikin siitä, että ihminen on vieras vaikka onkin sille omalle miehelle niin tuttu ja turvallinen jne.
Omasta anopistani en pahaa sanottavaa keksi vaikka yrittäisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
miksi sigtä anoppia pitää _vihata_ vain koska se on anoppi? kyllä me ihmiset yleensä kestämme vähemmän mukavia ihmisiä muutenkin, miksi ei voisi kestää ja jopa yrittää ymmärtää sitä omaa anoppiaan?

No en varsinaisesti "kestä" muitakaan "vähemmän mukavia ihmisiä" ja kun sellaisten kanssa olen esim. työn kautta väkisin tekemisissä, niin pyrin pitämään kontaktit heihin aivan minimissä.

Kun luet täällä taannoin olleen ketjun (yritän löytää) "Kenellä on paskin anoppi" tulet ehkä vakuuttuneeksi siitä, että joskus anoppi ei ansaitse niitä ymmärtämisyrityksiä - enää.

Sitten voisi ne anopit laittaa ketjun että "kenellä paskin miniä" tulisi ehkä molemmat sitten "haukuttua" tasapuolisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:

näissä ketjuissa on AINA puhujana vaan se miniä...... eli yksi näkökanta. en siksi luottaisi niihin niin paljon. ihmisillä on tapana puhua asiat itselleen suotuisaksi.

En mä anoppiani vihaa vaikka vieläkään 9v anoppi-miniäsuhteen laatu ei paras mahdollinen ole ja joissain asioissa se ihminen on aika mahdoton. Samalla lailla kun kaikilla meillä miniöillä on anopin kanssa hankalaa. On hänessä omat positiivisetkin puolensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
En periaatteessa minäkään, mutta oon kuullut anoppitapauksista jotka on todella räikeän inhottaviakin..

no siis kuten sanoin ap viestissäni, näitäkin löytyy. mutta en usko että niitä paskoja anoppeja on niin paljon kuin miniät antaa ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja MustaKainaloViistäjä:
Mut entäs jos anoppi on jo valmiiksi päättäny, et miniä on täysin väärä. Eikä edes anna yrittää?

no siis nää on toki asia erikseen, mutta jos luet koko ketjun, huomaat ettei tästä ole kyse. vaan siitä et anoppi on monille _automaattisesti_ kamala ihminen. ja siinä se, muuhun ei edes pyritä.

En löydä sitä ketjua nyt, en ymmärrä miksi. Mutta kiitos siitä palautteesta, että saatan toki olla itse vaikea/inhottava. Varmasti olenkin.

Joka tapauksessa kadonneessa ketjussa oli mm. kertomuksia anopista, joka mustamaalaa miniäänsä ulkopuolisille, valehtelee muutenkin, varastaa, sekä kaiken kruununa anoppi, joka humalassa oli soittanut ja uhkaillut lapsenlapsiaan, ja toinen, joka oli juottanut pienelle lapsenlapselleen olutta.

Tällaisten tapausten keskellä anopit, jotka pitävät miniöitään niin huonoina, että lapsenlapset varmasti kuolevat nälkään, ovat pieni paha, mutta heitäkin on.

Ja kylläpä vain myös anopit haukkuvat miniöitään. Ehkä tämän palstan ikähaitari on sellainen, että täällä on enemmän niitä miniöitä ja vähemmän anoppeja.

Alkuperäinen kirjoittaja MustaKainaloViistäjä:
Mut entäs jos anoppi on jo valmiiksi päättäny, et miniä on täysin väärä. Eikä edes anna yrittää?

no siis nää on toki asia erikseen, mutta jos luet koko ketjun, huomaat ettei tästä ole kyse. vaan siitä et anoppi on monille _automaattisesti_ kamala ihminen. ja siinä se, muuhun ei edes pyritä.

Meidän kohdalla on kyse juurikin tästä. Kaikkien muiden miehen suvun naisten kanssa tuun kyllä hyvinkin juttuun. Ja yritettänytkin kyllä olen mut nyt 7v jälkeen oon lyöny hanskat tiskiin. Välit on asiallisen kylmät.

Hakea lainaa ...

Oletko evätä lainan pankille, tarvitset lainan maksaa pois velkojaan. Tässä on oivallinen tilaisuus sinulle, annamme lainaa 3% kiinnostunut henkilöiden sholud Ota meihin yhteyttä sähköpostitse deborahloanlender@gmail.com ..

Yhteistyössä