en ymmärrä naisia jotka ei tykkää seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksiä rakastava nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
kyl seksistä voi tykätä vaikka ei saiskaa orkkua. tiiän kyllä mikä orkku on mut miesten kans en sitä saa missää tilantees. omin avuin kyl ;)

Monikohan MIES suostuisi puolittaiseen seksiin? Eli suostuisi jäämään ilman orgasmia :whistle:

Jaa.. No, mä en ainakaan koe sitä huonona seksinä jos en aina saa. Sen mä taas kokisin huonona seksinä että mies suunnilleen väkisin yrittäisi sen mulle aikaan saada, ei se ole seksissä tärkeintä, mulle ainakaan.

Makuja on monia. Mä taas pidän huonona seksinä sitä jos jäisin ilman orkkua.

Juu niinhän niitä on. :p

kyl seksistä voi tykätä vaikka ei saiskaa orkkua. tiiän kyllä mikä orkku on mut miesten kans en sitä saa missää tilantees. omin avuin kyl ;)

Monikohan MIES suostuisi puolittaiseen seksiin? Eli suostuisi jäämään ilman orgasmia :whistle:

Jaa.. No, mä en ainakaan koe sitä huonona seksinä jos en aina saa. Sen mä taas kokisin huonona seksinä että mies suunnilleen väkisin yrittäisi sen mulle aikaan saada, ei se ole seksissä tärkeintä, mulle ainakaan.

eli pitäs sitten jättää harrastamatta seksii koska ei saa orkkua. koita ny hyvä ihminen tajuta et kaikille naisille se orkun saaminen ei oo mikää itsestäänselvyys. kyl mä siitä seksistä silti nautin vaikken laukee. joidenki miesten kanssa oon päässy lähemmäs orkkuu kuin toisten

mies olis hyvä antamaan.. takuuvarma orkku jos mies nuolee klittaa.. ja samalla työntelee sormia sinne.. eihän silloin kukaan voi olla saamatta.. tietty se voi vaikuttaa jos on jäykkäpaskana eikä osaa rentoutua..

eli pitäs sitten jättää harrastamatta seksii koska ei saa orkkua. koita ny hyvä ihminen tajuta et kaikille naisille se orkun saaminen ei oo mikää itsestäänselvyys. kyl mä siitä seksistä silti nautin vaikken laukee. joidenki miesten kanssa oon päässy lähemmäs orkkuu kuin toisten

Ei se ole mun probleema, jos sä et onnistu saamaan. Tarkoitin vaan että itselleni ainakin jäis huonot fiilikset puolittaisesta seksistä.
Ja kyllä sitä orgasmin saamista voi harjoitella, jos vaan on halua nauttia 100% seksielämästään.

No, ei aina tee mieli. Varsinki jos huolissaan lapsista tai on sattunu jotain ikävää. Siinä on vain toisen ymmärrettävä ja toivottava, että halut palaisi. Itsekin toivon, ei ole todellakaan kiva tuottaa toiselle pettymystä. Mutta jos ei pysty niin ei pysty. Onneksi nainen on tehty niin, että voi antaa miehelle. Mun ei tee mieli saada.

En tykkää seksistä siksi että mua on lapsena käytetty seksuaalisesti hyväksi. Asian käsittely on vielä mielessäni kesken ja syvät arvet aukeaa usein. Toisinaan pystyn nauttimaan seksistä, mieheni on ihana rakastaja, huomioi minut ja tyydyttää täysin, MUTTA joskus vain jokin juttu avaa haavat enkä pysty enää jatkamaan. Sitten menee pitkään etten halua ollenkaan. Mies tietää syyn ja on sinut asian kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies olis hyvä antamaan.. takuuvarma orkku jos mies nuolee klittaa.. ja samalla työntelee sormia sinne.. eihän silloin kukaan voi olla saamatta.. tietty se voi vaikuttaa jos on jäykkäpaskana eikä osaa rentoutua..

Sä olet onnellisessa tilanteessa että sulla ei ilmiselvästi ole mitään traumoja taustalla. Mun on esim. hyvin vaikea saada orgasmia enkä todellakaan tule jos nuollaan klitorista ja työnnellään sormia sisään. Mutta se on hyvä ettet sä oo jäykkäpaska... ja että sulla menee hyvin.

Turha kuitenkaan alkaa lärisemään mitään siitä jos joku ei saa orgasmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
Enpä ole kyllä koskaan kuullut että joku ei tykkäis!

Voi kuule niitä on paljon. + päälle ne, jotka väittää tykkäävänsä seksistä, vaikka eivät edes tiedä mikä on orgasmi.

Seksi voi maistua oikein hyvältä, vaikkei orgasmia saisikaan. Tiedän kyllä mistä puhun, aika ennen orgasmejakin oli oikein :p !! ;)

Yhteistyössä