en ymmärrä *menkkoja ei kuulu eikä näy*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras tuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras tuttu

Vieras
Testin tein ja negaa näytti. Sterilisaatio tehty ja AINA siitä asti kun täytin 11vuotta ovat kuukautiset olleet säännölliset eikä synnytyksen jälkeenkään ole tarvinnu odotella et meneekö kauan.
Menkkamaisia kipuja on ollut ,olen todella herkkä (pidättelen itkua mitättömistä syistä jne)..
Tänään sitten ikäväkseni huomasin myös pienen patin häpyhuulis,olisiko finni? ei ole kipeä tms ja ilmestyny eilisen jälkeen...en uskalla puristaa ku kuitenki aras paikas =/
Odotanko vielä ja teen uuden testin ens viikolla ? vai mitä tässä pitäis tehdä ku erittäin ahdistunu olo on

hmm.. sterilisaatio pettänyt ja olette kenties raskaana, vaikuttas äkkiä siltä. Naapurin emäntä sai kyseisestä operaatiosta huolimatta lapsen ja on ollut enemmän kuin onnensa kukkuloila, toisella vois olla toisenlainen mieli...

Alkuperäinen kirjoittaja ootko pimee?:
ei sterilisaation kokenu voi olla raskaana. kuvittelet vaan. ei oo muuten järkevää steriloida itseään ja sitten toivoa lasta...

missä sanoin et toivon lasta???? en missään. haluaisin vaan tietää mistä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmm.. sterilisaatio pettänyt ja olette kenties raskaana, vaikuttas äkkiä siltä. Naapurin emäntä sai kyseisestä operaatiosta huolimatta lapsen ja on ollut enemmän kuin onnensa kukkuloila, toisella vois olla toisenlainen mieli...

mä en voi oman terveyteni takia enää lapsia synnyttää.olisi sen verran iso riski..ja kun taas abortti sotii mun ajatusmaailmaa muuten. siksi kyselen et voiko olla jostain muusta kyse..googlettanu jo parikin päivää kystistä lähtien mut oireet ei vaan passaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras tuttu:
Minkä ikäinen olet? Vaihdevuodet?

no täytin sen 30vee et sain sterilisaation et enpä usko

Kyllä tuon ikäisellekin voi tulla jo vaihdevuodet. Ennenaikaisena tietenkin, mutta kuitenkin.

näin olen ymmärtänyt mutten silti usko siihen mahdollisuuteen..kai se on odotettava kun ei kellään ole kokemuksia jakaa

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Tilanne varmasti mietityttää koko ajan joten voi joko odottaa tai sitten hankkia mielenrauhan ja keskustella asiasta lääkärin kanssa. Luulis niitten tietävän.

ei se sterilisaation pettäminen haittaisi jos uskoisin kropan kestävän, mut minusta ei ole lääkäriin menijäksi =/ eli pakko kai odottaa

Minkä ikäinen olet? Vaihdevuodet?

no täytin sen 30vee et sain sterilisaation et enpä usko

Kyllä tuon ikäisellekin voi tulla jo vaihdevuodet. Ennenaikaisena tietenkin, mutta kuitenkin.

näin olen ymmärtänyt mutten silti usko siihen mahdollisuuteen..kai se on odotettava kun ei kellään ole kokemuksia jakaa

Onneksi nämä ei ole uskon asioita ;p

Yhteistyössä