En ymmärrä! En ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZäDäM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZäDäM

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
3 633
1
36
Teen työtä ja työaikani on klo 7-15. Tässä aika puitteissa käyn eräässä kohteessa puoli kymmenen aikaan ja viivyn n. tunnin.
Tämän käynnin vuoksi olen joutunut järjestelemään työni uudella tavalla. Eikä se ole ongelma minulle.

Työkollegani tekee presiis samaa työtä kuin minä, mutta hänen työaikansa oli aiemmin klo 6-13.30. Ja hänkin joutuu käymään eräässä kohteessa. Mutta hän ei kuulemma voi mennä sinne päivällä, vaan hänen täytyy päästä sinne silloin kun asiakkaat eivät ole tiellä. Joten nyt hänen työaikansa klo 5-12.30.

Mä kysyin syytä todellakin että miksei hän voi mennä sinne aamupäivällä, mutta vastaukseksi tuli jut tota ihmesönkötystä, että hän ei voi mennä sinne.

Miten minä sitten voin mennä? Ne asiakkaat kun eivät ole tiellä, vaan ulkoilemassa!

Mun on ihan pakko kysyä esimieheltä huomenna että millä perusteilla hän antoi luvan noin älyttömään työaikaan.

Meille perusteltiin tuon lisäpaikan ottamista (tai siis meidän käskettiin ottaa se lisäksi ) koska meillä on kuulemma liikaa aikaa tuossa pääkohteessa. Eli työaikaa piti tehostaa, vaan näihän ei nyt kollegan tapauksessa käy. Vaan hän paahtaa ekat 3 tuntia hommia niskalimassa ja loput 3,5 tuntia suurinpiirtein pyörittelee peukkuja.

Mitä p*rkeleen pelleilyä tämä oikein on?

Yhteistyössä