en ymmärrä en,miten toiset voi vieläkin nukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DURACELL

Aktiivinen jäsen
18.12.2004
4 574
0
36
:o no,meillä mies ja tytär vetelee hirsiä VIELÄKIN..ite nousin ylös tänäänkin 4aikaan ja kaikelaista kerenny puuhastelemaan
pitäisköhän käyä potkimassa ylös toisetkiin :headwall: |O

ihana herätä kesäaamuun,vihtahousun kanssa käytiin ensimmäisenä kartanolla kiertelemässä :heart:

Mä kans kävin likan kuikuilemassa puol tuntia sittte ylös, varmaan nukkuis vieläkin. Meni kyl iha puol kympin aikaan eilen illalla nukkumaan. Mut on tainnu silti olla kukon laulun aikaan hereillä ku tääl oli suht kiva ukkosmyräkkä hetken aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
En kyllä ikimaailmassa nousisi vapaehtoisesti ennen seitsemää..

ja mä en taas en osaa nukkua 7:ää pidempään. En vaikka kuinka myöhään menisin nukkumaan.

Mä oon aamuihiminen. tänäänkin heräsin puoli 6, vaikka mikän pakko ei olutkaan.

Mäkin ymmärrän pirun hyvin. :) Mulla ainakin riittää unta kevyesti 10h eikä 12h:kaan tee viä tiukkaa. :D Mä tykkään nukkumisesta. :D Enkä ikinä oo ollu aamuvirkku, pikemminkin valvon myöhään ja nukun pitkään. :)

Mä ymmärrän. Meidän nuoriso nukkuu vielä, mutta ne valvookin myöhään. 19-vuotias tyttö oli yön töissä ja tuli 6.30 kotiin, joten nukkuu vielä varmaan monta tuntia. Lomalla ei tarvi noudattaa samaa rytmiä kuin muulloin, ei edes lasten.

Nyt helteillä meillä on elämä siirtynyt aika lailla iltaan ja yöhön, kun silloin lämpötilat laskee kohtalaisen siedettäväksi. Ei tällä kuumalla oikein jaksa kuin maata. Yölläkin sain sisälämpötilan laskemaan "vain" 28 asteeseen, päivällä reippaasti kuumempaa. Huh huh!