En ymmärrä vispilän bannia

  • Viestiketjun aloittaja Musta
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Taitaa nimim. 'Musta' olla Vispilän kavereita jotka täällä yrittää viattomasti huudella tuulta vastaan. Eikö Vispillä ole omaa elämää kun tänne on noin kova hinku tulla takaisin?
 
vieraana
Mä en henk.kohtaisesti pidä vispilästä, koska hän on yksi pahimpia toisten uskon pilkkaajia täällä, mutta se on kyllä totta että Jätkä antaa liian herkästi bannia. Mulle antoi siksi että kiusoittelin erästä palstalaista siitä onko hänen hiuksensa pitkät vai lyhyet :whistle:
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minc:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Mitä se on tehnyt???????
ei mitään. Näyttänyt itsestään kuvan wep kameralla.
Ellei se nyt ollut siinä aivan nakuna (oliko ?) niin en ymmärrä....
Humalassa, mutta jotkut jotka olivat nähneet sen (eivätkä siis vaan tuomitse tuon humala-sanan takia) sanoivat, että ei näyttänyt humalaiselta.

Mutta vaikka oisikin näyttäny, mun mielestä tosta ei kuuluisi bannia saada, koska eihän siinä tee haittaa kuin itselleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taitaa nimim. 'Musta' olla Vispilän kavereita jotka täällä yrittää viattomasti huudella tuulta vastaan. Eikö Vispillä ole omaa elämää kun tänne on noin kova hinku tulla takaisin?
Tuskin on tuosta ihan kiinni. Todellakin löytyy muutakin elämää ja tänään siitä just Vispilän kanssa juteltiin.
Mutta tosiaan, tyhmästä syystä on bannin saanut. Täällä ei nykyään uskalla enää pieraistakaan kun siitä voi saada bannin.
:/
 
Tiimarivihko
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Humalassa, mutta jotkut jotka olivat nähneet sen (eivätkä siis vaan tuomitse tuon humala-sanan takia) sanoivat, että ei näyttänyt humalaiselta.

Mutta vaikka oisikin näyttäny, mun mielestä tosta ei kuuluisi bannia saada, koska eihän siinä tee haittaa kuin itselleen.
Eli hän sai bannia siksi ettei ehkä ollutkaan humalassa? *kirjoittaa mahdollisen huomion ylös*
 
Siis jos oikeesti saannu bannin siitä, et on ollu humalas ja näyttäny kuvans siit web kameral, nii huhhuh. :eek: Mitähän tästäkin vois päätellä ? Ilmeisesti vielä saa kirjoitella humalassa kunhan ei vaan pärstäänsä näytä... :whistle: B) Vai saakohan kohta bannin kaikki mitä lasissa pinoon vastaajat jolla on vettä väkevämpää lasissa. :xmas:
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarivihko:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Humalassa, mutta jotkut jotka olivat nähneet sen (eivätkä siis vaan tuomitse tuon humala-sanan takia) sanoivat, että ei näyttänyt humalaiselta.

Mutta vaikka oisikin näyttäny, mun mielestä tosta ei kuuluisi bannia saada, koska eihän siinä tee haittaa kuin itselleen.
Eli hän sai bannia siksi ettei ehkä ollutkaan humalassa? *kirjoittaa mahdollisen huomion ylös*
Tiimarivihko, ootko sä joku musta oikeesti? Ei sillä mitään väliä mutta piiiitkästä aikaa tuli oikein hyvä mieli ja alko naurattaa tällä palstalla. Loistavaa kommentoitia;)
 

Yhteistyössä