En ymmärrä miten ihmiset voi olla niin hölmöjä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
että tulevat Postista pyytämään pakettia ilman lähetystunnusta... Pakettikortti unohtunut kotiin tai ei tullut vielä lainkaan. No se on mun nimellä ja semmonen ruskea paketti... Joo-o, kuinkahan monta ruskeaa pakettia siellä hyllyillä on, menis ikä ja terveys jos niiden tuntomerkkien perusteella alkais pakettia etsimään :-/ ja sen jälkeen ollaan niin nyrpeinä, kun sanotaan, ett lähetystunnus tarvitaan...

Juu mäkin ensin sinne soittelin että oiskohan semmoista ja semmoista pakettia tullut! Koska lähetyksestä oli aikaa paljon ja postin mukaan sen oisi kuulunut tulla jo sieltä mistä lähetettiin!!! ajan kanssa sitten katsoivat paketit ja tekstiviestillä tuli ilmoitus että paketti löyty!! Vaikka sitä ilmoitusta kotiin asti tullut! Että näin. Mulla muutakin postia mennyt hukkateille!

Niin mutta kun aina ennenkin on saanut. :D Yhtä helppoa on kun asiakas on laatikkorivistöllä odottavan näköisenä ja pitäisi selvännäkijän taidoilla tietää kuka hän vaikka 10 vaihtoehdosta on :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
no voi sua reppanaa :hug:
Älä muuta sano. Välillä nyppii tuollaiset 'pikkuasiat' kuule tosi kovin. Turha sitä on meille kiukutella asiakkaiden.
Kiukuttaahan se mutta asiakkaallehan sitä ei kuulu siltikään näyttää? Vaikka kyllä monesti sen vaistoaa kuiteski. Itsekkin merkonomiksi valmistunut joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Mä haen paketin aina ilman korttia. Luettelen sen koodin aina ulkomuistista ;)
Tää nyt on aivan eri asia, sulla on jotain tietoa siitä paketista joka yhtään auttaa paketin löytämisessä siis esim. väri ei sitä tee ellei nyt satu olemaan joku pinkki.
En vaan käsitä miten muistat sen litanjan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
no voi sua reppanaa :hug:
Älä muuta sano. Välillä nyppii tuollaiset 'pikkuasiat' kuule tosi kovin. Turha sitä on meille kiukutella asiakkaiden.
Kiukuttaahan se mutta asiakkaallehan sitä ei kuulu siltikään näyttää? Vaikka kyllä monesti sen vaistoaa kuiteski. Itsekkin merkonomiksi valmistunut joskus.
Enhän minä sitä asiakkaille näytäkään. Siksi purankin itseäni esim. täällä :)

Sanni
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Tää nyt on aivan eri asia, sulla on jotain tietoa siitä paketista joka yhtään auttaa paketin löytämisessä siis esim. väri ei sitä tee ellei nyt satu olemaan joku pinkki.
No olen kyllä huomannut, että helpomalla pääsis kun ois se lappu (jonka vaan aina unohdan), koska mulla menee siinä tiskillä varmaan 10 minuuttia kun joudun virkailijalle vakuuttelemaan että ihan varmasti muistan sen numeron nyt ulkoa. Ja hän sitten taas tivaa, että siis sen (oliko se nyt) 20 numeroa pitkän litanianko? ja minä taas vakuutan että kyllä kyllä.
Ja hän taas varmistaa, että siis sen litanian, joka alkaa FI, ja minä taas että kyllä kyllä :D

ap
No olen kyllä huomannut, että helpomalla pääsis kun ois se lappu (jonka vaan aina unohdan), koska mulla menee siinä tiskillä varmaan 10 minuuttia kun joudun virkailijalle vakuuttelemaan että ihan varmasti muistan sen numeron nyt ulkoa. Ja hän sitten taas tivaa, että siis sen (oliko se nyt) 20 numeroa pitkän litanianko? ja minä taas vakuutan että kyllä kyllä.
Ja hän taas varmistaa, että siis sen litanian, joka alkaa FI, ja minä taas että kyllä kyllä :D
Paitsi, että se ei ala FI. Vaan jffi ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
että tulevat Postista pyytämään pakettia ilman lähetystunnusta... Pakettikortti unohtunut kotiin tai ei tullut vielä lainkaan. No se on mun nimellä ja semmonen ruskea paketti... Joo-o, kuinkahan monta ruskeaa pakettia siellä hyllyillä on, menis ikä ja terveys jos niiden tuntomerkkien perusteella alkais pakettia etsimään :-/ ja sen jälkeen ollaan niin nyrpeinä, kun sanotaan, ett lähetystunnus tarvitaan...
laitappas stoori aasiakas.net

Sanni
Paitsi, että se ei ala FI. Vaan jffi ;-)
TAi ehkä se oli sillonkin tuo jffi nyt kun tarkemmin muistelen. Mutta siis ihan sama, asia tuli kuitenkin ymmärrettyä.

nojoo,aplla on hyvä pointti..jos menee postitaloon (siis helsinki) ja sanoo "maija virtasen ruskea keksikokoinen paketti",voi olla tasan varma että maija joutuu jostain etsimään sen paperin tai lähetystunnuksen.
mutta yhden tai kahden miehen psotissa voi löytyykkin kuvailemalla :saint:

Yhteistyössä