En yleensä usko horoskooppeihin, mutta täytyy myöntää, etten tunne yhtään oinasta, joka ei olisi itsepäinen/itsevarma/johtaja-aine

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä oon oinas, eikä minussa ole johtaja-ainesta enkä ole itsevarma, todellakaan.. Aika huonon itsetunnon omistan... :/
näin minullakin mutta itsepäisyys on selvästi hallitsevin luonteenpiirteeni. kuten muillakin tuntemillani oinailla olivat sitten johtajatyyppiä tai ei.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mun keskimmäinen lapsi on oinas ja ei ainakaan vielä (kypsässä 2,5-vuoden iässä ) ole huomattu normaalista itsepäisempiä piirteitä.

Mutta mieheni on härkä ja on todella laiska niin kuin häristä sanotaan!!!
Itse olen härkä, enkä ole laiska. Olen todellakin johtaja-ainesta ja määrätietoinen.

Enemmän tässä vaikuttaa kasvatus ja ympäristö, kuin jotkut hemmetin syntymäpäivämäärät.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mun keskimmäinen lapsi on oinas ja ei ainakaan vielä (kypsässä 2,5-vuoden iässä ) ole huomattu normaalista itsepäisempiä piirteitä.

Mutta mieheni on härkä ja on todella laiska niin kuin häristä sanotaan!!!
Itse olen härkä, enkä ole laiska. Olen todellakin johtaja-ainesta ja määrätietoinen.

Enemmän tässä vaikuttaa kasvatus ja ympäristö, kuin jotkut hemmetin syntymäpäivämäärät.
Joskus se seuraavan/edeltävän kuukauden horoskooppi osuu paremmin, oinashan tulee ennen härkää! :D

 
Helmi S
Kyllä noissa kumma kyllä usein on perää. Mä ainakin tunnun tulevan tiettyihin horoskooppimerkkeihin kuuluvien kanssa paljon paremmin juttuun kuin toisten. Ei se voi olla vaan sattumaa, että mun kaverit on pääasiassa härkiä, vesimiehiä ja skorpioneja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Erään luonnehoroskoopin mukaan Oinas on tällainen:

Olet "uudisraivaajatyyppiä" mutta halveksit muita ihmisiä. Olet äkkipikainen ja kärsimätön etkä välitä toisten neuvoista. Et ole erityisen miellyttävä henkilö.
Juuri tällaisia nämä tuntemani ihmiset ovat.
Voit tarkistaa, pitävätkö muidenkin tähtimerkkien luonnehdinnat paikkansa:
http://www.aikakone.org/juhani/horoskooppi.htm
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Erään luonnehoroskoopin mukaan Oinas on tällainen:

Olet "uudisraivaajatyyppiä" mutta halveksit muita ihmisiä. Olet äkkipikainen ja kärsimätön etkä välitä toisten neuvoista. Et ole erityisen miellyttävä henkilö.
Neurologini mukaan nämä piirteet minussa johtuvat jostain muusta kuin syntymäpäivästä.
 
miu
Mun 21-vuotias poika on oinas eikä kyllä tippaakaan johtajatyyppiä ym. En tunne toista ihmistä, jolla olisi yhtä huono itsetunto kuin hänellä (paitsi mun äidillä ehkä).

Itse olen kalat ja kyllä harvinaisen kohdalleen osuu mun kohdalla luonnehoroskooppi.

Ihan kivaa viihdettähän nuo horoskoopit on, mutta ei niissä varmaan ole totuuden siementäkään.
 
Itse olen oinas myös.... itsevarma olen tietyissä asioissa ja piireissä,mutta rajansa silläkin...Johtajaksi musta ei todellakaan olis. Hieman ehkä on tuota muiden halveksintaa,olen myös äkkipikainen,kärsimätön ja neuvoa voit jos todellakin uskallat... Että näin on meidän perheellä meikäläisessä kestämistä... :D hallitsevinta on meikäläisessä ehkä tuo etten välitä neuvoista...ne on kyllä tervetulleita kun itse kysyn,mutta joku kysymättä neuvoo niin voi voi... :D
 
"Oinas tyttö"
Sun kysymys oli kiinnostava ja halusin vastaa kysyykseesi se on totta Oinas on johtava, mutta ei itsepäinen ainaskin mun mielest, koska en oo itsepäinen ja Oinaat ovat hyviä ystäviä luota heihin sillä olen Oinas. ;)
 

Yhteistyössä