en voi ymmärtää valitusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argg

Vieras
en voi ymmärtää sellaisten äitien valitusta kenen vanhemmat hoitaa lapsia joka viikko ja plus muut sukulaiset...ja isit valvoo öitä yms. kun oikeasti sanon että oon aika loppu ni oikeasti oon ilman noita mummojen yms. apuja..mutta sen sanomisenkin jälkeen on jaksettava..äti ei tuu apuun.jos tulis ni oisin kyl hiljaa enkä valittais yhtää...muutama tunti viikossakin omaa aikaa olis aika unelmaa...onko muita samas jamas?

kun on kerran jaksettava pakosti..niin eikö pitäs olla aika ilonen ja onnellinen isovanhempien yms, vapaaehtoisesta auttamisesta???!! ku joillekkin ei mikään riitä..ja kaikki on pedattu tukivekoston varaan..vaikka lapset on jokaisen OMIA.ISOVANHEMPIEN YMS. auttaminen arjessahan on tosi ihanteellista ja kiitollista...voisi itse tehdä jotain yksinkin

• Tykkää
Reactions: aspartaami
Toiset on kuin salkkareistajotta itse synnytää mutta eihän mun tarvi hoitaa ja sen kun palstalla ääneen sanot tulee nää mammat huutamaan pää punaisena kun jotkin kehtaa haukua että heti vaan lapsi laitokselta hoitoon

kun on kerran jaksettava pakosti..niin eikö pitäs olla aika ilonen ja onnellinen isovanhempien yms, vapaaehtoisesta auttamisesta???!! ku joillekkin ei mikään riitä..ja kaikki on pedattu tukivekoston varaan..vaikka lapset on jokaisen OMIA.ISOVANHEMPIEN YMS. auttaminen arjessahan on tosi ihanteellista ja kiitollista...voisi itse tehdä jotain yksinkin

mutta tiedtkö, jos ihminen on oikeesti masentunut tai väsynyt, hän ei jaksa edes olla kiitollinen taikka iloinen saamastaan avusta.

Yhteistyössä