En voi uskoa tätä.... edes anopista! Ja silti totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
vaikka ei olsi vauvoista kiinnostunut, voisi sen tehdä edes kohteliaisuussyistä.
Olen kyllä tuosta samaa mieltä. Mutta mä jätän varsin usein tervehtimättä vastaantulevia tuttujakin, kun olen omissa ajatuksissani. Eli multa kyllä voisi hyvin helposti unohtua, että ai niin munhan kuuluu sanoa jotain tuosta lapsesta. Varsinkin, jos jo täyttä päätä suunnittelen, mitä teen niiden isompien kanssa. Tai jos mulla on jokin muu asia, mitä kelaan päässäni.

Alkuperäinen kirjoittaja .......:
ei edes ole anoppia. huonompikin sellainen kelpaisi..

Noh, tohon mä en ainakaan yhdy. Pahinta on anoppi, joka välillä on ja välillä ei ole. sekoittaa lapsen maaiman sillä, kun välillä haluaa lapsia hoitoon ja välillä ei vuoteen halua tavata. :(

Mä oon kirjottanu nää tänne ennenkin, mut kerran vielä. Mun laps oli vajaan vuoden vanha, kun ukki tuli karsimaan kaatunutta puuta. Poika oli just oppinu työntelemään kävelyautoa ja sanoin et "ukki tuli, työntele vielä et ukki näkee!". Poika työnteli ja työnteli mut ukkia ei näkyny .. oli kävelly suoraan takapihalle. Noh, puin pojalle ulkovaatteet päälle "mennään katsomaan ukkia". Ukki ei edes vilkaissut poikaa, jutteli vaan jotain vuonna yks ja kaks tapahtuneita, ihmisistä joita en ole koskaan nähnyt. Ei edes tervehtinyt lapsenlastaan. Myöhemmin pyysin häntä tekemään pienen portin, olis viety materiaalit ja mitat, ei käyny. Ukki on kätevä käsistään ja eläkkeellä, mut lapsenlastaan ei ehdi katsomaan tai ei siis kiinnosta.

Voi siun anoppia! Meitin toinen kun synty niin kyllä anoppini (joka on oikeesti kultainen ihminen) oli laittanut meillä kotona (oli täällä esikon kanssa kun mies haki miut ja vauvan) kakku kaffet ym pöytään :-).
Äitini ei ollu/ole ihan yhtä ihana, tuo kakkonen tais olla jotain 1,5kk kun suostu tulla pikkusta kattomaan (ja pyysin kyllä monesti) mut ei se vaan ehtinyt... matkaa kuitenkin äiteeltä tänne jatain vajaa 2km....

Yhteistyössä