En voi tehdä lapsia mieheni kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja vieras§
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ajattelutapa on tässä hieman absurdi. Ei kukaan voi suunnitella syntymättömän lapsensa elämää valmiiksi. Tapahtuuhan ennakoimattomia asioita jokaiselle, joka päivä. Mitä jos saatkin miehesi kanssa täysin terveen lapsen ja elät heidän kanssaan onnellista elämää. Mitä jos tämä täysin terve lapsi jää koulumatkallaan auton alle ja vammautuu vaikeasti?

Mitä JOS?!

Mitä jos kasvatkin itse raskauden ja lapsen syntymän myötä rakastamaan sitä lasta kaikkine vikoineen ja epätäydellisyyksineen, juuri sellaisena kuin hän on?
 
Iiks
Yök mikä ajattelutapa :(
Lapsesi voi olla sairas vaikka olisi parhaat mahdolliset geenit. Tai sairastua myöhemmin elämässään.
Miehellesi on varmasti parempi että pääsee naimisiin ja perustamaan perhettä jonkun naisen kanssa joka osaa häntä oikeasti rakastaa.
 
Kyllä tossa taustalla, oikeesti mättää ap:lla jokin muu, kuin tuo lapsen alttius sairastua?? Ehkä pelkäät sitoutumista?

Mun veli on ollu teini- iästä saakka narkkari ja on sitä edelleen, lisäks on alkoholisti. Mun isän ja äitin puolen suvussa on paljon alkoholisteja. Toivon todella, että tyttärestäni ei koskaan tule päihderiippuvaista. On sydän ja verisuoni sairauksia, parkinsonin tautia, MS- tautia, skitsofreniaa, yms.

Mutta, silti halusin lapsen, en voi suojella lastani kaikelta. Silti voi tapahtua jotain, ihan koska vaan. Oon päättäny, että nautin silti jokaisesta hetkestä ja eli osaan elää pelkojeni kanssa, en anna niitten ottaa itsestäni ylivaltaa tai kuristus otetta. Entä jos, nyt vaihdat miestä ja käykin ilmi, että tän uuden miehen suvussa on narkkareita, mitäs sitten? Vaihdat taas miestä? Mee hakee apua itelles, jos pelot alkaa tossa määrin hallita elämää ja sen elämistä, niin kannatta hakea apua. Opit elämään pelkojesi kanssa, kun saat apua ja etkä mieti asioita sieltä pahimmasta päästä. Maalaat piruja seinille etukäteen, huh... Käy lopulta aika rankaks elämäks tollanen :(.
 

Yhteistyössä