En voi taas ku ihmetellä veljen eksän kasvatusperiaatteita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J-t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J-t harmaana

Vieras
Oltiin tänään mun veljen luona kyläilemässä typyn 1v3kk kanssa. Siellä oli myös mun kummityttö, joka on 3,5v. Äitinsä tuli kanssa sinne (veljen eksä) hakemaan tyttöä kotiin ja jäi sihen kuitenki sitte turisemaan jne. Jossain vaiheessa lapset touhus keskenään siinä lattialla ku juteltiin vieressä. Mun tyttö oli ottanut lelukopasta jonku lelun, minkä tietysti saman tien tämä mun kummityttö halus. Alkoi repimään sitä mun tytön kädestä ja typy tietty nosti metelin. No kummitytön äiti vaan kannusti vieressä, että ota vaan kädestä....? Siis mitä?! Mä kun päinvastoin yritän opettaa, että toisen kädestä ei viedä mitään...... Isovelikin on oppinut, että jos typyltä jotain haluaa, vie "vaihturin" sitte tilalle, eli antaa typylle jotain muuta kivaa kateltavaa sitte käteen....

Toisille vanhemmille oman ipanan kova tahto on kaiken a ja oo. Toiset vanhemmat ihannoivat sitä niin suuresti että hämärtyy se mikä on oikein ja mikä on väärin. Mutta yleensä näistä kovapäisisitä ei kuitenaan tuli kovin sosiaalisia...

tulikohan siinä joku väärinkäsitys. Jos se tarkoitti toisinpäin, että sun tyttös pitäis ottaa vaan kädestä. Joskun menee ajatus ja sanat sekaisin, kun on oma juttu kesken ja lapset yhtäkkiä tekee jotain mihin pitäis puuttua.

Yhteistyössä