en voi sille mitään että sellaiset ihmiset jotka ei vastaa juuri mitään heille puhuessa, vaikuttavat aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matam

Vieras
yksinkertaisilta! juuri samat tyypit on näitä mitä en nyt oikein tajunnut tai meni ohi. ärsyttävää. viihdyn ennemmin sellaisten kanssa jotka osaa keskustella oikeasti. olisi kyllä kiva tietää että jos nämä ihmistyypit on yhtä fiksuja kuin he jotka vastaa lähes heti,osaa kuunnella ja keskustella, niin miksi he ovat vaan hiljaa? ja kyselevät usein että mitä.

Jospa he ovatkin ihan eri tasolla kuin sinä ja ovat enemmän tai vähemmän omissa ajatuksissaan, kun yleinen hölynpöly ja chitchatti ei heitä kiinnosta? Ihan itse saat päätellä, tarkoittaako tuo "eri taso" ylempää vai alempaa tasoa... :kieh:

Ehkä he on ujoja. Minä olen ihan todistetusti keskimääräistä fiksumpi, mutta luonteeltani olen hiljainen ja jopa sulkeutunut. Sitä paitsi tuntuu, että olen kiinnostunut ihan eri asioista kuin ihmiset keskimäärin ja puheen/kiinnostuksen aiheet eivät aina kohtaa.

Sori ap, mutta mulla on päinvastainen kokemus. Aina sanavalmiit ihmiset puhuu kaikkea totena ja ah niin tietävinä, vaikka todellisuudessa on pelkkää arvailua. He paikkaavat omaa tyhmyyttään tai tietämättömyyttään puhumalla ääneen kaiken mitä ajattelevat. Juurikin vähäsanaiset ihmiset on melko korkealle kouluttauneita ja fiksuja.

Yhteistyössä