En voi muuta kuin nostaa hattua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kaikille yh:ille!! :) Oikeasti, miten te jaksatte tehdä kaiken yksin? Itse olen aivan loppu, kun joudun työni lisäksi tekemään kaiken muun myös kotona, siivouksen, pyykin pesun, ruoan laiton, lapsien hoidon ja jne jne.

Mies ei siis tee mitään. Tietysti hän myös käy töissä, mutta harmittaa tosi paljon kun mies kuvittelee että kun hän tekee pidempiä päiviä, on minun vastuullani kaikki muu ja hänen ei tarvi hoitaa mitään muuta. Ei tule ajatelleeksi että minun päiväni venyy usein pidemmäksi kuin hänen. :(

mä nostan hattua kaikille yh:lle jotka saa jotain aikaan :) tarkoitan niitä jotka ei vaan ruikuta koko ajan mut ei tee mitään et ois parempi. ja niitä on monta joille se hatunnosto tulee :xmas:

No mä oon sitä mieltä, että sillon kun olin parisuhteessa niin hirveesti "voimia" meni siihen, kun meni hermo sen miehen kanssa. Nyt kun tekee kaiken yksin ja kaikki on pakko tehdä yksin ja kukaan ei auta niin asenne on täysin eri... Vaikea selittää, mutta en mä ainakaan koe tätä mitenkään raskaaksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja kahden lapsen yhäri:
No mä oon sitä mieltä, että sillon kun olin parisuhteessa niin hirveesti "voimia" meni siihen, kun meni hermo sen miehen kanssa. Nyt kun tekee kaiken yksin ja kaikki on pakko tehdä yksin ja kukaan ei auta niin asenne on täysin eri... Vaikea selittää, mutta en mä ainakaan koe tätä mitenkään raskaaksi :)

näinpä just... vitutuksen puuttuminen tekee elämästä oikein kivaa

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä nostan hattua kaikille yh:lle jotka saa jotain aikaan :) tarkoitan niitä jotka ei vaan ruikuta koko ajan mut ei tee mitään et ois parempi. ja niitä on monta joille se hatunnosto tulee :xmas:

Vaimokkeet ne pahempia kitisijöitä on mitä yh:t. Kun ei se mies ikinä tee mitään ja vaikka tekiskin ni ainaki se tekee kaiken väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
nyt sä ap kerjäät verta nenästä... toi on viimeinen asia mistä tällä palstalla kannattaa valittaa :|

:hug:

No enpä mä tänne tullut verta kerjäämään nenästäni... Vaan että tosiaan ihmettelen miten toiset jaksaa hoitaa yksin lapset, työnsä, kodin jne. Ja tämän ihan hyvällä. Sori vaan!!!

jos sun mies ei sua auta arkiaskareissa, niin etkös sä silloin ole yh tavallaan itsekin? kun sitten taas on niitäkin yh:ita joilla mies kuitenkin hoitaa ihan asiallisesti osuutensa, saattaa myös olla muitakin auttamassa. niin ei voi tollain yleistää, elämäntilanteita kun on enemmän kuin kahdenlaisia..

Alkuperäinen kirjoittaja kahden lapsen yhäri:

Peesiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

Vaimokkeet ne pahempia kitisijöitä on mitä yh:t. Kun ei se mies ikinä tee mitään ja vaikka tekiskin ni ainaki se tekee kaiken väärin.

Voi kuule mä olisin niiiiiiin tyytyväinen kun joskus tekisi jotain, en tosiaan natkuttaisi. Joskus tulee kyllä ajatelleeksi että olisi parempi lapsien kanssa yksin, olisi ainakin yksi vitutus vähemmän... nimittäin se laiska ja saamaton mies!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
nyt sä ap kerjäät verta nenästä... toi on viimeinen asia mistä tällä palstalla kannattaa valittaa :|

:hug:

No enpä mä tänne tullut verta kerjäämään nenästäni... Vaan että tosiaan ihmettelen miten toiset jaksaa hoitaa yksin lapset, työnsä, kodin jne. Ja tämän ihan hyvällä. Sori vaan!!!

emmä sua haukkunu :o täällä vaan yleensä tullaan kertomaan kuinka on naisen syytä jos mies ei tee mitään kun se vaan täytyy laittaa tekemään tai sitten kerrotaan että ei miehen mitään tarvitsekaan tehdä kun se käy töissä.

pahan mielen saa jos noista täällä valittaa yleensä..

Yhteistyössä