En voi lakata ihmettelemästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Miten miehelle voi uusi tyttöystävä, jolla on lapsi, tulla tärkeämmäksi kuin oman lapsen tapaaminen? Exä siis lopettanut käytännössä kokonaan tapaamasta omaansa tämän uuden "perheensä" myötä.

Ja tämä mitä ihmettelen, on se että millainen nainen alkaa olemaan miehen kanssa, jota oma lapsi ei kiinnosta???

Jos itse tapaisin miehen, jolla olisi lapsia aiemmasta suhteesta, suorastaan vaatisin tapaamaan lapsiaan. Mikään ei voi mennä omien lasten edelle, ei uudet seurustelut, ei niiden lapset. Vai voiko tosiaan?

Mielestäni mies joka ei tapaa lapsiaan, antaa jo täysin ymmärtää mikä on miehiään. Eli ei mikään.

pojan isä ei ole tavannut pikaansa kohta 3vuoteen. ja syy on se et alkoi seurustella sairalloisen mustasukkaisen naisen kanssa, jonka kanssa meni naimisiin. oma poika ei ole sen jälkeen kiinnostanut kun tämä nainen ei tykää lapsista.....

Kunhan nyt esittää siellä toisessa perheessa olevansa kiinnostunut, tuskin on.
Ero ei varmaan mahdoton... kuvittelet, että hän olisi naisen lapsesta kiinnostunut, tuskinpa on.
Nainen ehkä kiinnostaa mutta mutta... lapsi ei.

Toinen vaihtoehto on se, että nyt jostain syystä oletat että häntä muka kiinnostaisi nämä enemmän kun oma lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en minäkään ymmärrä, mutta itse olet hänen kanssaan lapsen tehnyt.

Kuinka ihmeessä sait käännettyä asian minun viaksi? :o

No jos mies todella hylkää oman lapsensa, niin eihän se mikään ruudinkeksijä ole alun alkaenkaan voinut olla.

Lapsi tuolla naisella sanoo miestä jo isäkseen. Huh! Tämän lapsen oma isä ei tapaa, joten ehkä tämä nainen sitten ajattelee ettei exänikään tarvitse omaansa tavata. Täällä oma biologinen kaipailee isää kamalasti ja exälle olen sen kertonut sataan kertaan, vaan ei mene jakeluun. :headwall:

Kylillä on kuultu ukin puhuvan, että eihän xxx enää poikaansa tapaa, kun on uusi lapsi. Ja tämä oli puhuttu sävyllä hehhee. Tämä ukki siis ei siedä minua.

Se uusi on aina etusijalla,sen mukaan tanssitaan koska se voi häipyä kuvioista josei sen mielen mukaan hypitä.
Ne lapset voi sitte taas tavata kun sattuu elämäntilanteeseen ja naisjuttuihin sopiin kun ne lapset ei pääs pakoon.

Tuota olen tässä 15 vuotta miettinyt. Oma isäni teki noin. Sitten, kun sai uuden lapsen huoransa kanssa, niin on yhteydenpito tähän äpärää on ollut paljon tiiviimpää kuin ikinä minuun tai siskooni. 15v aikana olen saanut 5e rahaa, vaikka olen nähnyt oikeasti nälkää ja laskut jäänyt maksamatta. Äijä on voivotellut ettei ole rahaa ja silti on hakenut äpäränsä ja huoransa 600km päästä ja vienyt takaisin eli ei ole ollut rahasta kiinni. Syyllistää vain siskoani ja minua, kun me emme pidä yhteyttä tähän ukkoon enää. Muistaisipa ukko vain, että kuka hänen vanhainkotipaikastaan päättää sitten vanhana.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
paska juttu. minkä ikäinen lapsi?
Ásuuko kaukana?

Itse olen avioeroperheen lapsi. Isä narsisti. Ei ole vielä tähän saakka muistanut kertaakaan syntymäpäivääni, joten turhaa lienee maiinita, että ei muista myöskään lapsiani. Mutta kamalasti kiukkuaa jos häntä ei muisteta.

Ei ole hoitanut meitä lapsia koskaan tai antanut mitään muutakaan apua (taloudellista). äitini teki viisaasti kun erosi ja lapsillenikin lie parempi, kun eivät edes tunne.

Mitäs jos kertoisit exälles, että oot tavannut uuden miehen, josta lapsenne tykkää valtavasti ja joka jo on parempi isä kuin exäsi koskaan? Ja kehu vielä sänkytaitoja (ei liity asiaan mitenkään) niin johan exä ramppaa teillä harva se päivä...

Mun esikoisen isä ei ole ollut pahemmin lapsestaan kiinnostunut. Taisi tuossa 10 vuotta vierähtää, että ei oo pitänyt mitään yhteyttä. Silloin tällöin tavanneet isovanhempien luona. Nyt on tässä viime kuukausina kysellyt kuulumisia.
Tytölle en ole koskaan pahaa sanaa isästään sanonut. Hänelle isä on kuitenkin isä, vaikka ei mikään hyvä isä olekaan ollut. Eihän sitä tiedä vaikka tulisivat läheisemmiksi joskus myöhemmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja miehet vaan on idiootteja:
Mitäs jos kertoisit exälles, että oot tavannut uuden miehen, josta lapsenne tykkää valtavasti ja joka jo on parempi isä kuin exäsi koskaan? Ja kehu vielä sänkytaitoja (ei liity asiaan mitenkään) niin johan exä ramppaa teillä harva se päivä...

Tai sit exä vaan helpottuu ku tietää, etää lapsella nyt kaikki ok ja hän voi hyvällä omatunnolla olla tapaamatta lasta enää.

Ymmärrän ihan täysin sua :( Ja sun lastakin :(

Meillä on sentään niin "onnellinen" tilanne ku lapsi tapaa isäänsä melkein jokatoinen viikonloppu, mutta isä ei tahdo ottaa lastaan lomillaan tms.
Onneksi uusi äitipuoli on melkolailla ok, vaikkakin vielä hyvin nuori ja tilanne on varmasti hänellekkin hyvin hankala.
Pääsiäisenä en tiennyt itkisinkö vai nauraisinko kun isä perui lapsen sinne tulon, koska tahtoi viettää kahdenkeskistä laatu-aikaa uuden vaimonsa kanssa... Vaikka ovat siis vähintäänkin sen kaksi viikkoa putkeen kahden :whistle:

Mutta sulla on vielä rankempi tilanne. Toivon todella sulle voimia ja vollotan täällä teidän molempien puolesta :ashamed:

Sanoppa lapselle, että joskus on isejä, jotka ei ymmärrä mikä rikkaus lapsi on. Ei kaikki isätkään ole täydellisiä. Ja sit lisäät siihen vielä, että sitten tällaisten isien lapsilla on äidit, jotka rakastaakin kahden edestä :)

Ikävä tosiasia, mutta lapsi unohtaa kyllä äkkiä. Älä ruoki sitä lapsen ikävää. Älä puhu pahaa isästä, älä ota isää esille missään tilanteessa, mutta keskustele lapsen kanssa kun lapsi haluaa puhua isästä.

Yhteistyössä