En voi enää kiehua enempää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:
No väärin nuo lapset tekee mutta silti pisti silmään että että lapset on sitten taatusti jostain paskasta perheestä :o Ei se aina noin mene!

Joo no ei tietty aina :D mä vaan niin kiehun et tulee väistämättä mieleen vanhemmat jotka asuu baarissa tai vastaavaa :kieh: :/ .

No juu kiehuisin minäkin. Kerran kauheassa hädässä omaa poikaani vein kun sai kimmokkeen kaverin kuulapyssystä silmäänsä :kieh: Vanhempi oli jo tosin tuolloin.

Monesti olen vaan nähnyt tässä alueella kiusaamista heikompaa kohtaan ja jouduttu siihen puuttumaan kun kummankaan vanhemmat ei ole paikalla ja heillä ikää 4-7v aika raakaa touhua on nykyään:(

Alkuperäinen kirjoittaja Ride:
Paas uus kaskustelu alote ja laita otsikoksi Tampere, Hallila. Ja tää sama aihe. Vois löytyy vaik jotai, jotka osais auttaa sua?

Emmä taida ettei porukka hermostu liikaa huutelosta :whistle: . Toivotaan et Hallilalaiset näkis tämän ja mahdollisimman moni lukis ne lehdet. Mutta kiitos kun olet niin hengessä mukana :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mikä näitä nykyajan kolleja oikein vaivaa?
ei mitään kunnioitusta vanhempia kohtaan?
ihan menee OT, muta purampas tänne, tuossa on kyläkoulun jäällä kerran viikkon 1h varattu jää pikkusten luistelukouluun, toissa viikolla isotpojat oli sitten lämimässä kiekkoa vaikka niillä ei ole mitään asiaa siihen sillon luistelukoulun aikaan. kävi ohjaaja sanomassa, kävi pari äitiä sanomassa, ei mitään vaikutusta.. sitten näin ku yhden eskarilaisen pään vierestä vilahti kiekko, mulla kiehahti hermo sikäli ja kiljuin puolessa välin kenttää kolleille, ne osautu kamalan äkkiä jäältä pois.. ja muut vanhemmat tuijotti :o :ashamed:
mutta oikeesti, eikö nykysin opeteta jo kotona mikä on oikein ja mikä väärin jne???

Ei. Nykyään vanhemmat eivät piittaa kuin itsestään, miksi lapsetkaan oppisivat muuta? Tämä on helposti todistettavissa kun menee vaikkapa viimeisillään raskaana tai keppien kanssa ruuhkabussiin.

No tärkeä asia mun mielestä. Itsekin kiusattuna ymmärrän ja kun hullu oon, nii suuni aukaisen. Mut arvaan miltä susta tuntuu. Ja jos meilpäin ois tollasta, haluisin et muut vanhemmat tukis, eikä käännettäs selkää, niinku valitettavasti joskus tapahtuu. Mut tsemppiä sulle. Toivoittavasti tuo kiusaus loppuu tai asia selviää muutoin!

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mikä näitä nykyajan kolleja oikein vaivaa?
ei mitään kunnioitusta vanhempia kohtaan?
ihan menee OT, muta purampas tänne, tuossa on kyläkoulun jäällä kerran viikkon 1h varattu jää pikkusten luistelukouluun, toissa viikolla isotpojat oli sitten lämimässä kiekkoa vaikka niillä ei ole mitään asiaa siihen sillon luistelukoulun aikaan. kävi ohjaaja sanomassa, kävi pari äitiä sanomassa, ei mitään vaikutusta.. sitten näin ku yhden eskarilaisen pään vierestä vilahti kiekko, mulla kiehahti hermo sikäli ja kiljuin puolessa välin kenttää kolleille, ne osautu kamalan äkkiä jäältä pois.. ja muut vanhemmat tuijotti :o :ashamed:
mutta oikeesti, eikö nykysin opeteta jo kotona mikä on oikein ja mikä väärin jne???

Ei. Nykyään vanhemmat eivät piittaa kuin itsestään, miksi lapsetkaan oppisivat muuta? Tämä on helposti todistettavissa kun menee vaikkapa viimeisillään raskaana tai keppien kanssa ruuhkabussiin.

Näinpä :(.

Soitin poliisille ja kysyin mitä valtuuksia mulla on ja miten toimia. Eli JOS ne saadaan kiinni, ois hyvä selvittää millainen laseri on. Jos pojat luovuttaa sen sen saa ottaa mut väkisin ei. Yhteys vanhempiin ehdotonta.
Kyllä niin kiukuttaa. Nyt menee illat johonklin kakaroiden jahtaamiseen ja vahtimiseen nurkan takana ja ikkunassa. :kieh:
Naapureille infosin eri taloihin illalla(joilla lapsia) jotta alkavat myös päivystämään ja nappaan pojat jos saa.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Soitin poliisille ja kysyin mitä valtuuksia mulla on ja miten toimia. Eli JOS ne saadaan kiinni, ois hyvä selvittää millainen laseri on. Jos pojat luovuttaa sen sen saa ottaa mut väkisin ei. Yhteys vanhempiin ehdotonta.
Kyllä niin kiukuttaa. Nyt menee illat johonklin kakaroiden jahtaamiseen ja vahtimiseen nurkan takana ja ikkunassa. :kieh:
Naapureille infosin eri taloihin illalla(joilla lapsia) jotta alkavat myös päivystämään ja nappaan pojat jos saa.

Entäs jos otat vaan sen laserin ja sanot, että isän tai äidin kanssa saavat tulla noutamaan. Silloinhan et varsinaisesti varasta sitä vaan takavarikoit... Jos vanhemmat keksisivät kuitenkin syyttää sua, voit laittaa vastapallona syytteen vammantuottamisen yrityksestä tms. Noi tollaset on varsin veemäisiä hommia!

Ihan oikein! Kyllä se on asiaan ryhdyttävä saamaan muutos, koska mitäs jos kukaan ei ryhdykään siihen ja tapahtuu jotain ikävää ja peruuttamatonta.

Täällä meillä päin joudutaan myös olee tällähetkellä tarkkaavaisina sillä alueella liikkuu namusetä, joka on jo paria lasta houkutellu. Sanaa on laitettu ahkerasti kiertämään ja paikailliseen lehteen viestiä.