en vieläkään saanut... =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puutteessa

Vieras
Alan olla jo ihan puutteessa. Seksi ollut vähilllä, hiivatulehduskin oli. Ja nyt kun menkat on poissa niin ukkoa ei vieläkään haluta.. Äh.. Huomenna koko päivän töissä niin sunnuntaina hyvällä tuurilla sitten kunhan jaksaa ja vauva nukkuu.

Voi kun tulee välillä ikävä mun raskausaikaa kun itellä halut hukassa. Nyt tyytyväinen kun sain se takas mut sitten en saakaan.. Arrgh! Tää tulee kohta hulluks.

Eilisen illan mökötin (juu tiedän ei auta asiaa). Sanoi et sitten huomenna ennen töihin lähtöä kun vauva päikkäreillä.

Tänä aamuna mies heräs vauvan kanssa ja minä jäin nukkumaan. Oli jo laittanut vauvan unille kun minä heräsin. Joo, se taas sitten siitä seksistä, eihän siinä ois enää uskaltanut kun toinen nukkunut jo jonkin aikaa pihalla..

Mitä mä teen? En jaksais olla vankumassa koko ajan. Mut syö itsetuntoa tämä!!!

Saan olla aina ruikuttamassa ja se alkaa nolottamaan sekä hävettämään. Mulla on siis enemmän haluja paneksia kuin miehellä ja vonkuminen kuulema pahentaa asiaa. Välillä tekis mieli mennä muualle josta jotain irtoisikin...Minä olen viriili ja ukko seniili;)

Meillä tää hommaa menee silleen, että ukko on lähes yliviriili. Joka päivä haluaa, viikonloppuna pari kertaa päivässä.

Puolensa kaikella, mutta kun itseä USEIN väsyttää niin turkasesti.

Ja meillä on tässä toinen vauva teon alla.. Mut huonot tsänssit jos ei toista paneta:/ Ei tekemällä tehty edellistäkään joten ei tässäkään oteta paineita, muuten maistuu puulta. Mut ku....

hommahan menee näin että minä herään joka yö jos vauva herää. Mies saa nukkua aina yönsä. Joten jos minä haluan vaikka kahtena aamuna viikossa nukkuu aamulla tunnin pidempään ni ei oo musta hirvee homma.
Ja mä teen KAIKKI kotihommat, pyykit, ruoat, tiskit ym. Et vois toisin päin olla paremminkin et mua ei jaksattas!

Alkuperäinen kirjoittaja puutteessa:
hommahan menee näin että minä herään joka yö jos vauva herää. Mies saa nukkua aina yönsä. Joten jos minä haluan vaikka kahtena aamuna viikossa nukkuu aamulla tunnin pidempään ni ei oo musta hirvee homma.
Ja mä teen KAIKKI kotihommat, pyykit, ruoat, tiskit ym. Et vois toisin päin olla paremminkin et mua ei jaksattas!

Ei ole paljon mitään kotitöitä, jos ei muita lapsia ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mites se tää taas tähän liittyy?

ehtii nukkua kaiket päivät.

ehtii nukkua kaiket päivät.

No voi hyvänen aika, et tainnut tajuta alkuperäistä kysymystä... Ja ei tarvii by the way nukkuu päivällä ku yöt on sitä varte!

mäkin haluisin :ashamed: pipari synnytysrepeämien jäljiltä toosa siinä kunnossa että menee varmaan toiset 5kk enne kun pääsee touhuumaan :kieh:
veetuttaa,eli tiiän mistä puhut :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mäkin haluisin :ashamed: pipari synnytysrepeämien jäljiltä toosa siinä kunnossa että menee varmaan toiset 5kk enne kun pääsee touhuumaan :kieh:

Juu, ja imetyksen loputtua mun hormonit on taas entisellään, eli panettaa useemmin.. Höh, imetysaikaan oli just sopivasti molempien mielestä. On tää elämä välillä kivaa vai mitä? :)
(Ja lisään vielä et "vauva" lopetti ite rinnan ottamisen päälle 7kk:n iässä. Ei tarvii viilamaan siitä alkaa =) )

Oon kans joskus miettiny että pitääkö ihan oikeesti etsiä päiväkahviseuraa kun ei tunnu irtoavan.. mutta meillä se on onneks molemminpuolista, että välillä toinen haluaa ja toinen ei,ja joskus ne halut voi sattua jopa yhtaikaakin..

No en, meni nukkumaan puol tuntia sitten. Pitäs varmaan itekin, vaavi herää varmaan kahdeksan maissa, meni aikaisin nukkuu illalla!
Jospa huominen menis nopeesti ja koittais sunnuntai =) Toivossa on hyvä elää vaik hermoja repii välillä :(

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Juu, ja imetyksen loputtua mun hormonit on taas entisellään, eli panettaa useemmin.. Höh, imetysaikaan oli just sopivasti molempien mielestä. On tää elämä välillä kivaa vai mitä? :)
(Ja lisään vielä et "vauva" lopetti ite rinnan ottamisen päälle 7kk:n iässä. Ei tarvii viilamaan siitä alkaa =) )

meilä taas imetys loppu kun poika oli 2kk,ihan lapsen omasta tahdosta loppui..vaikka kuinka yriti tissiä niin ei käyny..
mulla taas kroppa ei tiedä missä mennään..edes rekallinen liukkaria ei tepsi kun fysiikka on ommeltu uusiks tuolla alhaalla.. |O

Yhteistyössä