En vaan voi ymmärtää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Isämme joutui sairaalaan joulun jälkeen ja siskoni ei ole kertaakaan soittanut hänelle sinne. Olen jo monta kertaa sanonut, että pitäisi soittaa mutta on ilmeisesti omassa elämässä niin kiireistä ja tärkeää ettei kerkee ja voi.

Sanoo että ei vaan ole muistanut ja pitäis varmaan. Mielestäni tosi välinpitämätöntä. Suunnittelee vain jotain bileitä huolettomana. Itse olen soittanut joka päivä ja laittanut lapsetkin soittamaan.

Enpä ole minäkään soitellut vuosikausiin. Tiedä vaikka olis sairaalassa. Kuolemasta kai ilmoitetaan ihan viranomaisten puolesta vaik suku ei asiasta välittäiskään informoida.

No sen tiedän, että asiaan ei liity mitään mitä en tiedä. Meillä on hyvin läheiset ja avoimet välit siskoni kanssa.

Tuntuu vain että on muuttunut uuden miehensä myötä jossian asioissa. Puhuu esimerkiksi jostain ihmisistä "kusipäinä" joita ei ole koskaan tavannut, mutta jos miehensä on sitä mieltä jostain ihmisestä niin siskoni nimittää myös tätä oikeasti henkilökohtaisesti tuntematta "kusipääksi". Nyt juuri kertoi monet kerrat, että menee uudeksi vuodeksi johonkin paikkaan jonne tulee myös yks "akka" joka on jonkun heidän tuttunsa uusi naisystävä. Ei ollut koskaan tavannut tuota naista, mutta oli kuullut siitä jotain mikä lisäsi ennakkoluuloja ja teki ihmisestä jo ennen tapaamista negatiivisesti vain "akan". Siskoni ei edes olisi halunnut tavata tätä kyseistä "akkaa". Nyt kuitenkin kertoi jälkikäteen, että se olikin yllättäin oikein mukava.

Mietin vain että onko toi tietynlainen itsekyys ja omaan napaan tuijottaminen nyt lähtöisin tuosta miehestä ja ei sen takia ole isäämme yhteydessä.

[QUOTE="Joo";27797382]Enpä ole minäkään soitellut vuosikausiin. Tiedä vaikka olis sairaalassa. Kuolemasta kai ilmoitetaan ihan viranomaisten puolesta vaik suku ei asiasta välittäiskään informoida.[/QUOTE]

No toi lienee eri asia. Siskoni sai kuitenkin isältämme joululahjaksikin 100e ja lisäksi jotain herkkuja, kahvia jne eli voisihan sitä vaikka ajankuluksi soittaa ja kiittää niistä jos ei muuta keksi.

Yhteistyössä