En vaan keksi!! Lahjaideoita pojille?? (9,10 ja 13v)

|O |O Veljenpojat. En keksi mitään. Eivät ole kiinnostuneita ötököistä ja luonnosta, muuten tulisi ötökkäkirjaa ja mikroskooppia ym. Yksi pelaa futista ja yksi tykkää kitaroista. Muuten lähinnä viettävät aikansa pleikan äärellä :kieh: Mitä mä niille hankin jouluna? Hinta 10-20e/lapsi.

Olen aina ollut se kuiva täti joka antaa kirjoja, josko nyt jotakin muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
tai sitten jonnekki matsiin lippu?
En mä osaisi sopivaa, muutenkin futis vie yhden ajan kokonaan ja juoksevat matseissa ym. Ja sählykamat heillä onkin, sitä tosiaan harrastavat kaikki :)
Entäs jos hommaat lahjakortin keilaamaan koko porukalle? Jos siis sellaiseen on mahdollisuus lähistöllä. Mukavaa puuhaa huonollakin kelillä.
 
Ongelmallista siis on, kun heillä on ns. kaikkea. Vanhemmat varakkaita ja lapset harrastaa paljon ja lasten aika tuntuu olevan kortilla. Ja vapaa-aika menee pleikan ääressä. Tosi hankala mitään uutta antaa, ja siksi kirja on ollut monena vuonna helppo ratkaisu, myös syntymäpäivillä.

Taidan siis kallistua kuitenkin leffalippuihin, jotka on tavallaan aineeton lahja ja eikrääsää. Saavat kuitenkin jouluna aivan kaikkea....
 
hienoa
kitaristille vaikka musiikkikauppaan lahjakortti, että saa uusia plektroja ja uudet kielet kitaraan, jos tarvitsee! :)

jalkapalloilijalle vaikkapa hänen kannattamansa joukkueen seinälippu, esim Arsenal FC tai ManU :)
 

Yhteistyössä