En uskonut tän olevan mahdollista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
mutta niin se vaan meidän pesukone söi mun sukan :xmas: Laitoin sinne pyykit, omat sukat viimeisenä, omista jaloista... Laitoin pesujauheen, luukun kiinni ja käynnistin, eli ei siellä kukaan edes päässyt penkomaan ennen pyykinpesua... Itse avasin luukun ja laitoin pyykit kuivumaan ja yhden sukan pesukone multa verotti =)

:o ootko kattonu muut vaatteet?jos on jonkun paidan hihassa tai jotain?tai ootko kuivausrummun tarkistanu?meillä välillä sukat piiloutuu kuivausrumpuun..etteivät joudu telineeseen kuivumaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:o ootko kattonu muut vaatteet?jos on jonkun paidan hihassa tai jotain?tai ootko kuivausrummun tarkistanu?meillä välillä sukat piiloutuu kuivausrumpuun..etteivät joudu telineeseen kuivumaan.. :D

Kaikki vaatteet kävin varmaan kolmeen kertaan läpi kun aattelin että pakkohan sen jossain on olla. Mut eipä näkynyt B) kuivausrumpua meillä ei ole eikä tule :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Nukkasihdistä se löytyy, ennemmin tai myöhemmin. Muttei välttämättä ehjänä.

Sitä mäkin ajattelin, mutta eihän sieltä rummusta mitään ulos pääse, siellähän on vaan tosi pieniä reikiä..?

Ihmeesti niitä pääsee jostain luiskahtamaan. Jos sulla on päältä täytettävä kone, se on voinu pudota rummun ja rungon väliin täyttäessäsi konetta tai pois ottaessa. Sivustatäytettävässä taas pienet pyykit pääsee helposti siitä kumitiivisteen vierestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

Kaikki vaatteet kävin varmaan kolmeen kertaan läpi kun aattelin että pakkohan sen jossain on olla. Mut eipä näkynyt B) kuivausrumpua meillä ei ole eikä tule :whistle:
voi :headwall: tarkotin tietty sitä konetta..ja rumpua (vai mitenkä se sanotaan suomeks.. :whistle: ) siis sinne meillä sukat litistyy koneen "seiniin".. ei siis kuivausrumpua ole meilläkään,eihän ne pyykit telinettä tarviis sen jälkeen.. :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tilitantti:

jep.näin mulla kävi :D eli kuvittelin tosissani pesukoneen syöneen mun sukan,mutta seuraavan kerran kun sihdin putsasin,ni siellähän se B)

Hitsi kun en saa sitä auki mun voimilla eikä mies oo just nyt kotona... Tai sen ulommaisen luukun saan auki mutta se mikä sieltä sisältä pitäis vetää ulos, ei hievahdakaan...

Sitä mäkin ajattelin, mutta eihän sieltä rummusta mitään ulos pääse, siellähän on vaan tosi pieniä reikiä..?

Ihmeesti niitä pääsee jostain luiskahtamaan. Jos sulla on päältä täytettävä kone, se on voinu pudota rummun ja rungon väliin täyttäessäsi konetta tai pois ottaessa. Sivustatäytettävässä taas pienet pyykit pääsee helposti siitä kumitiivisteen vierestä.

Päältätäytettävä, mitään ei päässyt tippumaan...

On ollu melkein pakko, ei se muuten voi olla mahdollista. :o ????

On ollu melkein pakko, ei se muuten voi olla mahdollista. :o ????

No sitähän mäkin tässä ihmettelen :xmas: :D kohta avaan koko koneen jollain ruuvimeisselillä :whistle: :D

Tämä todistaa sen, mitä olen jo kauan epäillyt!

Jumankiuta, meillä on korillinen parittomia sukkia, joilla ei ole paria!! Ja varmasti oli kun koneeseen laitoin. Se syö niitä ja luulee, että pääsee pälkähästä :D Pitänee pitää tuolle koneelle puhuttelu tänään... Ja kurkata nukkasihtiin myös vaihteeksi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Tämä todistaa sen, mitä olen jo kauan epäillyt!

Jumankiuta, meillä on korillinen parittomia sukkia, joilla ei ole paria!! Ja varmasti oli kun koneeseen laitoin. Se syö niitä ja luulee, että pääsee pälkähästä :D Pitänee pitää tuolle koneelle puhuttelu tänään... Ja kurkata nukkasihtiin myös vaihteeksi. :laugh:

Niin ja mä aiemmin ihmettelin että miten se muka on mahdollista, mutta kaivelin taas tuota konetta ja mitään ei löydy :xmas: :D

Yhteistyössä