En usko että kovin paljon voisin laihduttaa. 169/68. Vertaapas omiin mitttoihisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstan mukaan läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyl sä ap voit aika paljonkin laihtua, jos sulla on rasvaprosentti 22..siis jos haluat. Mä oon sua 5 senttiä pidempi ja painan 61 kg, rasvat about 15 % ja lihasta löytyy reippaasti. Silti käytän S-kokoa tai 36/38-kokoja enkä näytä mitenkään mieheltä.

En halua pahalla sanoa mut 22 % rasvat on aika korkeat.

Kyl sä ap voit aika paljonkin laihtua, jos sulla on rasvaprosentti 22..siis jos haluat. Mä oon sua 5 senttiä pidempi ja painan 61 kg, rasvat about 15 % ja lihasta löytyy reippaasti. Silti käytän S-kokoa tai 36/38-kokoja enkä näytä mitenkään mieheltä.

En halua pahalla sanoa mut 22 % rasvat on aika korkeat.

Jos rasvaprosentti on 22, se on NAISELLE ihanteellinen.

Haluan vielä saada lapsia, joten en laihdutuksen kanssa ala pelleilemään.

Jos sä oot tyytyväinen niin kiva, mun mielestä toi on liikaa.. ja helposti sun painosta voi kiinteyttää sen 8-10 kiloa, itse niin tekisin jos sinä olisin.

Mut jokainen tyylillään ja hyvä että oot sinut itsesi kanssa.

Jos sä oot tyytyväinen niin kiva, mun mielestä toi on liikaa.. ja helposti sun painosta voi kiinteyttää sen 8-10 kiloa, itse niin tekisin jos sinä olisin.

Mut jokainen tyylillään ja hyvä että oot sinut itsesi kanssa.

Hei, järki käteen!

Minun ruumiinrakenteellani 58 kiloa on ihan liian alhainen paino.

Jos laihdutan rasvaa pois 10 kg, sitä ei mun varteeni sitten jäiskään, kuin noin 7 kiloa
-> rasvaprosentti 12 %

EI TODELLAKAAN OLE TERVEELLISTÄ!

En todellakaan halua kuihduttaa lihaksiani pois!

Sinä voit olla paljonkin sirompi ihminen, joten sinulle alhaisempi paino voi olla ihan sopiva.

Katsotaan kuinka hyvin palstalaiset osaavat arvioida painoja... :) Minä olen 163 cm pitkä. Vaatekokoni on XS/S, 34/36. Rinnanympärykseni on 86 cm, rintojen alta 71 cm. Vyötärö 66 cm. Lantio 88 cm. Arvatkaa paljonko painan tai mikä on minun BMI?

[QUOTE="vieras";23546658]Katsotaan kuinka hyvin palstalaiset osaavat arvioida painoja... :) Minä olen 163 cm pitkä. Vaatekokoni on XS/S, 34/36. Rinnanympärykseni on 86 cm, rintojen alta 71 cm. Vyötärö 66 cm. Lantio 88 cm. Arvatkaa paljonko painan tai mikä on minun BMI?[/QUOTE]

54kg?

Itse olen 168cm ja 49kg. Pitkät jalat ja leveät hartiat. Ja tunnen olevani sopivankokoinen. Kun vaaka näyttää 55kg niin saan heti kuulla että lihaa on tullut tai että olen pyöristynyt. Eli minulle tämä koko sopii.

Enemmän, mutta en kovin paljon enemmän. :) Painoni herättää joskus ihmisissä hieman hämmästyneen katseen. Lääkärini ei ensin uskonut, vaan käski varmistamaan puntariltaan. Tiedän, että se ei johdu siitä, että painan vähemmän kuin he olettavat, vaan siitä, että painan enemmän. Minulle on jopa sanottu, että olen lähes liian laiha. Painoni on n. 56 kiloa. Mitä olen joskus tältä palstalta juttuja lukenut, minun pitäisi varmaan jostain yrittää pari kiloa pudottaa... Ylimääräistä rasvaa ei kyllä ole (tai jos on, se on aika hyvin piilossa!) - eikä kyllä hirveästi lihastakaan. Liikun kyllä aika paljon, mutta en ole erityisen lihaksikas. En minä tiedä miksi se on niin outoa, mutta ei kannata liikaa sitä painoa tuijoittaa kuitenkaan. :)

Itse olen 168cm ja 49kg. Pitkät jalat ja leveät hartiat. Ja tunnen olevani sopivankokoinen. Kun vaaka näyttää 55kg niin saan heti kuulla että lihaa on tullut tai että olen pyöristynyt. Eli minulle tämä koko sopii.

Olet taatusti todella siro :)

Minä taas olen painanut ala-asteella viimeksi 50 kg... :D

Aina muut arvioi mun painon alakanttiin, eivät siis usko miten paljon painan.

En jaksa mittailla. Mutta mun paino ja pituus on 170cm ja 70kg. Viitisen kiloa tästä voi vielä pudota, mutta nyt jo mm. korvat ja nenä korostuvat hoikistuneissa kasvoissa aika häiritsevästi. Vartalokin kaipaa ennemminkin kiinteytystä kuin painonpudotusta.

Minä olen 178 cm ja 58 kg, ennen lapsia painoin vähemmän, nyt on reisiin ja vatsaan kertynyt "ylimääräistä". Muualle ei sitten olekaan, pohkeet ovat liiankin laihat ja sellaisina pysyivät silloinkin, kun raskausaikana painoin 72 kg. Olen aika isoluinen. Selkä on pitkä, jalat eivät ja lihaksikas en siis voi sanoa olevani.

Aikasta lailla olivat samat mitat täällä ja voisin pudottaa painoa 5kg, mutta kroppa tuntuu hyvältä, eikä ole halua. Kukaan ei usko painoani, sillä näytän kevyemmältä kuin olen. Olen todella lihaksikas ja x-muotoinen, joten kroppa näyttää hyvälle.

Ja vielä tuosta rasvaprosentista, että todella monet näyttävät rasvaprosentin BMI:n mukaan, esim mistä puristat suorilla käsillä. Joten en luottaisi suurimmankaan osan rasvaprosenttiin.

[QUOTE="urheilija";23547278]Aikasta lailla olivat samat mitat täällä ja voisin pudottaa painoa 5kg, mutta kroppa tuntuu hyvältä, eikä ole halua. Kukaan ei usko painoani, sillä näytän kevyemmältä kuin olen. Olen todella lihaksikas ja x-muotoinen, joten kroppa näyttää hyvälle.

Ja vielä tuosta rasvaprosentista, että todella monet näyttävät rasvaprosentin BMI:n mukaan, esim mistä puristat suorilla käsillä. Joten en luottaisi suurimmankaan osan rasvaprosenttiin.[/QUOTE]

Minä kävin Inbody-mittauksessa urheiluopistolla, ja pidän tuloksia ainakin suuntaa antavina.
Tiesin kyllä mittaamattakin, että esim. yläkropassa minulla on lihasta paljon, 120 % keskimääräisestä ym.
Mut noihin kotivaakoihin en luottais kyllä.

[QUOTE="urheilija";23547278]Aikasta lailla olivat samat mitat täällä ja voisin pudottaa painoa 5kg, mutta kroppa tuntuu hyvältä, eikä ole halua. Kukaan ei usko painoani, sillä näytän kevyemmältä kuin olen. Olen todella lihaksikas ja x-muotoinen, joten kroppa näyttää hyvälle.

Ja vielä tuosta rasvaprosentista, että todella monet näyttävät rasvaprosentin BMI:n mukaan, esim mistä puristat suorilla käsillä. Joten en luottaisi suurimmankaan osan rasvaprosenttiin.[/QUOTE]

Olen samoilla linjoilla, konkreettisestikin. :) Eli pituus 170 cm ja painoa 67-68 kg. Moni luulee minua kevyemmäksi.
Koko ajan itse haluaisin painoa pudottaa. Harrastan liikuntaa, raskasta, kolme-neljä kertaa viikossa, niin aerobista kuin non-aerobistakin eli veikkaan,et lihastakin löytyy. Mitat n. vyötärö 74 cm ja lantio 96 cm. rasvaprosentti 19 ja lihakset samansuuriset prosentein suurinpiirtein samansuuruiset molemminpuolin (esim.vas.hauis vs.oik.hauis). Miesten mielestä näytän hyvälle, miksi en ole tyytyväinen itseeni???

Innostuin kanssa mittailemaan. Minusta olen normaalin kokoinen. En iso enkä pieni. Varmasti voisin vielä laihuttaa, mutta miksi jos ei siltä tunnu.. Eli olen 162 cm pitkä ja massaa on noin 61 kg (en ole käynyt vähään aikaan puntarilla).

hartiat ympärys 103 cm
Rinnanympärys 89 cm, rinnan alta 76 cm
vyötärö 71 cm
ja lantion levein kohta 100 cm.
Jalan sisäpituus 77 cm
Ranne 14,5 cm ja sormuskoko vasen nimetön 16, nilkka 23 cm.
Pohje 35 cm. Hauis 29 cm. Reiden levein kohta 52 cm.

[QUOTE="mä";23547529]Olen samoilla linjoilla, konkreettisestikin. :) Eli pituus 170 cm ja painoa 67-68 kg. Moni luulee minua kevyemmäksi.
Koko ajan itse haluaisin painoa pudottaa. Harrastan liikuntaa, raskasta, kolme-neljä kertaa viikossa, niin aerobista kuin non-aerobistakin eli veikkaan,et lihastakin löytyy. Mitat n. vyötärö 74 cm ja lantio 96 cm. rasvaprosentti 19 ja lihakset samansuuriset prosentein suurinpiirtein samansuuruiset molemminpuolin (esim.vas.hauis vs.oik.hauis). Miesten mielestä näytän hyvälle, miksi en ole tyytyväinen itseeni???[/QUOTE]

No ei ne lihakset nyt niin paljoa kasva 3-4h liikunnalla viikossa. Itse treenaan 12h viikossa ja todella kovaa reeniä ja olen tehnyt n. jo yli 15v.

Yhteistyössä