En usko enää edes kavereille:/

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä autoin yhdelle,hän sai mun kauta työpaikan,kun hän tarvinut rahaa,mutta teki mulle sellainen paska etten edes halua enkä kehta palstalla kirjoitta,sekä hän osti minulta tavara,ihan ok summalla ja nyt puh. kokonaan kiinni,eli sanotaan ettei numero ole käytössä,sekä hän lupasi että maksa mulle yritys kortille rahaa,mutta ei niitä näy jo kauan,enkä mä ees tiedä missä hän nyt asuu,hieno että mä luotan ihmisille ja mua kusetetaan aina,en kohta halua yhtä kaveria itselle

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ilmoita välikäden kautta, että seuraavaksi menet poliisiasemalle tekemään ilmoitusta. Eiköhän ala kuulua.

kyllä mä teen niin,vaikka kuinka hyvää hän joskus oli ja oli kaveri,niin mitä hän teki mulle,ei hän anteeksia saa,sorry en vaan palstalla halua kertoa,mulla vaan meni yli,kun soitin hänelle luulin että saan maksuja ja hänen kännykkä ei enää ees toimi

Kurjaa jos sulla on tuollaisia "kavereita". Sä olet varmaan vaan törmännyt vääränlaisiin ihmisiin? Mulla on ollut se onni, että olen saanut sellaisia ystäviä ja kavereita, että kaikki on ollut aina tosi luotettavia.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kurjaa jos sulla on tuollaisia "kavereita". Sä olet varmaan vaan törmännyt vääränlaisiin ihmisiin? Mulla on ollut se onni, että olen saanut sellaisia ystäviä ja kavereita, että kaikki on ollut aina tosi luotettavia.

Mulle aina käy niin,että tollaiset kaverit saa :/

Savanna... mietipä, miksi sulle aina käy niin? Olisitko sinä itse niin pinnallinen ja toisten huomiota tarvitseva ja ennenkaikkea rahoillasi niin leventelevä nainen, että kaverit käyttää sinua hyväkseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:
Savanna... mietipä, miksi sulle aina käy niin? Olisitko sinä itse niin pinnallinen ja toisten huomiota tarvitseva ja ennenkaikkea rahoillasi niin leventelevä nainen, että kaverit käyttää sinua hyväkseen?

en mä toista huomiotta tarvitse,kun töissä vaan,enkä levittelee rahoja,harvoin vaan

Yhteistyössä