En uskalla tehdä r-testiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on hormonikierukka ollut puolitoista vuotta, menkkoja ei ole sen jälkeen juuri ollut, ihan pientä tuhrua saattanut olla silloin tällöin.

Nyt olen viikon parin ajan ollut kuolemanväsynyt, mennyt lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan (klo 20-21). Lisäksi olen tosi herkistyneessä mielentilassa.

En halua tehdä r-testiä, koska en halua lisää lapsia, enkä myöskään halua tehdä aborttia. Ehkä asia hoituu, kun siihen ei kiinnitä huomiota. :/

on kyllä aika harvinaista tullua HORMONIkierukan kanssa raskaaksi, ellei kierukka sitten ole liikkunut pois paikaltaan (ulostulemisen luulisi toisaalta huomaavan. Eli mitä suurimalla todennäköisyydellä et ole raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja mamana:
on kyllä aika harvinaista tullua HORMONIkierukan kanssa raskaaksi, ellei kierukka sitten ole liikkunut pois paikaltaan (ulostulemisen luulisi toisaalta huomaavan. Eli mitä suurimalla todennäköisyydellä et ole raskaana.

Kiitos!!! :flower: Tämän halusin kuulla. :)

nii joo, raskaushan katoo josset sää tee testiä. miks mää en tajunnu tommost :o ei vaiskaa, mamana on oikees, tuskin oot paksuna, tod näk vaa ekat kunno menkat tulos. itel hormonikierukka, pari kertaa pelästyny, testi tehty ja negaa. sit on alkanu menkat. ooppa huoleti, mutta tee se testi ny kuiteski. on niitäki jotka tulee tuol kierukal paksuks.

Asia ratkeaa kyllä itsestään jossain vaiheessa. Turha sitä on rahaa kalliisiin testeihin tuhlata. Sitten kun tunnet vauvan potkut, voit olla satavarma että olet raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Asia ratkeaa kyllä itsestään jossain vaiheessa. Turha sitä on rahaa kalliisiin testeihin tuhlata. Sitten kun tunnet vauvan potkut, voit olla satavarma että olet raskaana.

tai sitten kun kuulet rääkäisyn vauvan tullessa ulos :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä