ap
koska pelkään etten kuitenkaan saa työpaikkaa tai ettei ne halua maksaa mulle kunnon palkkaa koska ei musta kuitenkaan ole mihinkään. masentaa niin paljon tämä etten jaksa olla, vituttaa vaan ja masentaa.
joo kiitos vaan.Alkuperäinen kirjoittaja pomo:No en minäkään kyllä sinua palkkaisi.
no oon yli 30, lapsia on, ollaan aina köyhiä, pakko mennä töihin. ja haluan myös. pelottaa vaan ihan sikana.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Onko sun pakko vielä mennä töihin? Mitä, jos vielä katselisit ja miettisit, jos et tunne, että olet kypsä. MÄ olen juuri tuollainen hirveä pinkosuorittaja, vaadin itseltä täydellisyyttä ja ärsyynnyn, jos joku hutiloi. Ei mitään järkeä... Toisaalta osaan kyllä lomalla ja vapaalla laiskotella... Mutta työ on silti liian rankkaa, ja haaveissa siintelee vuorotteluvapaa tai muu irtiotto. Parempi sekin, kuin böönautti.
sitä paitsi olen "katellu" jo parikymppisestä lähtien... nyt sais jo riittää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no oon yli 30, lapsia on, ollaan aina köyhiä, pakko mennä töihin. ja haluan myös. pelottaa vaan ihan sikana.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Onko sun pakko vielä mennä töihin? Mitä, jos vielä katselisit ja miettisit, jos et tunne, että olet kypsä. MÄ olen juuri tuollainen hirveä pinkosuorittaja, vaadin itseltä täydellisyyttä ja ärsyynnyn, jos joku hutiloi. Ei mitään järkeä... Toisaalta osaan kyllä lomalla ja vapaalla laiskotella... Mutta työ on silti liian rankkaa, ja haaveissa siintelee vuorotteluvapaa tai muu irtiotto. Parempi sekin, kuin böönautti.