En todellakaan kaipaa raskausaikaa tai synnytystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiskä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="piiku";24842558]No jos omia vauvoja haluaa niin raskaanahan se on oltava. Sellaiset naiset on vähän itsekkäitä joille raskausaika on "niin hirveetä" kun pitäis olla epäitsekäs vauvan takia. Ei edes 9kk taida onnistua... Hohhoijaa, se on kuitenki niin lyhyt aika elämästä. Vaikka vielä imetys siihen päälle niin ei siinä kukaan paljoa vanhene. Mulla raskaus ei ollut helpoimmasta päästä ja maha oli iso vaikka painoa ei tullutkaan kovin montaa kiloa. Raskausarpia on eivätkä varmaan lähde pois. Oli silti ihanaa kun sai kantaa omaa vauvaa ja tuntea potkut, kaikilla ei siihen ole mahdollisuutta. On luopumista mutta niin on vauva-aikakin, tosin ehkä vähemmän. Mutta hyvän asian vuoksi sen kestää ja nauttiakkin voi. Älä tee lapsia jos raskaana oleminen on niin hirveää, ettet mene pilalle:-D (tosin en tiedä voitko enää enempää mennä pilalle,joillakin se on synnynnäistä)[/QUOTE]

ei sulle tullu mieleen, että kaikille raskaus ei ole mukavaa aikaa ihan jostain muustakin syystä kuin siitä, että joutuu kieltäytymään jostain ruuasta tai rajusta liikunnasta?? Kokeileppa elää seuraava raskaus ja synnytys "sekoamatta" esim jos taustalla lapsen menetys edellisessä synnytyksessä/loppuraskaudesta. ei siitä kuule varmasti kovin paljon nauti, kun pelkää koko ajan lapsen kuolemaa ja tarkkailee vauvan liikkeitä.. Tai osaisitko sinä nauttia raskausajasta, jos mikään ruoka tai juoma ei pysyisi sisuksissasi ja makaisit sairaalassa tipassa oksennellen viikosta toiseen???

no tietysti luulisi jokaisen ymmärtävän, että on sitten niitä helppojakin raskauksia olemassa, joissa suurin huolenaihe on se että takapuoli puutuu tuolissa istuessa... mutta todellakaan kaikille raskaana oleminen ja synnytys ei ole mitään helppoa..

Mun mielestä raskaana oleminen on ihanaa. Todettakoon et mulla on ollut hyvin vaivattomat 3 raskautta. Se vatsan kasvu, ne ihanat potkut. Se jännitävä odotus joka huipentuu aivan mahtavalla tavalla. Voi kun vielä sen kerran saisin sen kokea.

Yhteistyössä