En todellakaan aio ikinä imettää ja menettää vartaloani!

• Viestiketjun aloittaja kaunis vartalo
  • Ensimmäinen viesti
ulkonainen
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24830592:
Ai, mun rintavarustukseen tuli helvetin(anteeksi)moiset raskausarvet jo tiineenä ollessa, kun bosat paisui ja paisui. Ne kanjonit on ja pysyy.
Ok, se on totta etten ajatellut mahdollisia raskausarpia, mutta roikkumista imetys edistaa kylla erittain tehokkaasti.

Mun kroppa ja rinnat eivät ole muuttuneet miksikään raskauden, synnytyksen ja imetyksen vuoksi. Tai no niin, mä en imettänyt kuin kuukauden, mutta silti. Hetkellisesti rinnat olivat kuin mitkäkihän megaboobsit kun maito alkoi nousemaan, mutta nykyään ovat ihan samanlaiset kuin ennenkin. Ei tullut raskausarpia. No, alapäässä voi jotaki arpia olla, en ole kurkkinut ja mitä sitten :LOL:

Hiukset ovat ohentuneet ja muuten kyllä väsymyksestä johtuen näytän varmaan 10 vuotta ikäistäni vanhemmalta..

Niin tai näin
Tässäkin luonto on epäreilu. Jollekin raskaus ja imetys ei suuremmin muutoksia tuo, jopa päinvastoin on entistä kukkeampi. Joku saa hirmuiset raskausarvet (minä :( ), vaikkei järjettömästi lihoisi raskausaikana tai jotain muuta mukavaa. Elämä on, kaikki ovat vanhana ryppyisiä ja ... niin no, ainakin vanhan näköisiä :D

mieöwnD
minä olin sellanen 170 cm pitkä,55 kg, urheilullinen suht lihaksikas parikymppinen. Päivääkään en imettänyt kun en pystynyt niin silti roikkuu vatsa ja tissit sekä arpia on PALJON!

niin onnellinen
[QUOTE="joku";24830298]Aijaa, ei mulla vaan roiku rinnat vaikka imetin 1v2kk. Nykyään rinnat ovat isommat ja pyöreämmät kuin ennen raskautta :) Että joskus menee näinkin.

Ainut haitta jonka raskaus toi on arvet alavatsalla, mutta muuten vatsa on myös litteämpi kuin ennen raskautta (johtuen imetyksen laihduttavasta vaikutuksesta)[/QUOTE]

Minullakin, viisi imetystä takana ja hyvät rinnat, ei raskausarpia ja paino ei juuri noussut. Lapset saatuani aina hoikimmillani.

"vieras"
Ei en rinnat imettäessä kasvaneet C.stä H-kuppiin.
Nännit jne kyl muuttivat muotoaan raskausaikana.

Ja todistettu on et imettäväkin äiti voi saada itsestään timmin.

Kikkiys
Minä olen imettänyt lastani ja toistakin aion imettää, jos toinen lapsi meille joskus suodaan. Minulla on aina ollut pienet rinnat ja kyllähän ne raskauden ja imetyksen jälkeen jäivät roikkuviksi. Kun lapset on tehty, hankin silikoni-implantit, semmoset sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden :)

Minä en oo imettänyt (olisin tosin halunnut) kahta aiempaa, saas nähdä imetänkö tätä kolmosta kuhan kotiin pääsee. Mut tissit kyllä muutti muotoaan jo ekassa raskaudessa sen maidonnousun seurauksena :D Joten ap, älä siis tule koskaan raskaaksi äläkä vanhene niin eiköhän se vartalo sitten ehkä säily timminä.

kaunis vartalo
Hei, ymmärsitte väärin. Ei mulle ole tärkeintä vartalo. Se on tärkeä kyllä, mutta samalla tavalla kuin myös työ, parisuhde, perhe, koti, vauva.

Haluan olla hyvännäköinen nainen, ja jos siitä ei ole haittaa vauvalle, että ei imetä, niin miksi ihmeessä ryhtyä möoseen! Mielummin ostan maidot kaupasta kun se ajaa saman asia. Samalla minimoin mahdollisuuden, että imetyksen takia rinnat menee patalapuiksi. Onko tässä ajattelutavassa jotain väärää?

Ja sektio on jo sovittuna, että ei todellakaan mitään alatiesynnytyksiä! Siinä vasta paikat menee jos missä!

"heips"
No et välttämällä pääse helpommalla kun ostat maidot kaupasta- tulee ensinnäkin paljon kalliimmaksi (varsinkin jo allergiaa ja pitää ostaa apteekista) ja toiseksi pullojen lämmittäminen, pesu ja keittely on aika paljon työläämpää kuin tunkea tissi vauvan suuhun. Yöllä joudut itkevä lapsi sylissä mennä lämmittelemään maitoa kun imettävä voi levätä samalla kuin imettää.

"diu"
Hei, ymmärsitte väärin. Ei mulle ole tärkeintä vartalo. Se on tärkeä kyllä, mutta samalla tavalla kuin myös työ, parisuhde, perhe, koti, vauva.

Haluan olla hyvännäköinen nainen, ja jos siitä ei ole haittaa vauvalle, että ei imetä, niin miksi ihmeessä ryhtyä möoseen! Mielummin ostan maidot kaupasta kun se ajaa saman asia. Samalla minimoin mahdollisuuden, että imetyksen takia rinnat menee patalapuiksi. Onko tässä ajattelutavassa jotain väärää?

Ja sektio on jo sovittuna, että ei todellakaan mitään alatiesynnytyksiä! Siinä vasta paikat menee jos missä!
Ai, tolla perusteella sait sektion?

v-k
Olen imettänyt neljä lasta, esikoista lähemmäs kaksi vuotta. Nyt olen jo 47 v,ja kauneinta mussa on isot, kiinteät rinnat. En sitten tiedä, miten olisi jos en olisi imettänyt, mutta siis ainakaan omalla kohdallani imetys ei pilannut rintoja. Päin vastoin, ennen imetystä minulla oli ns. matalat rinnanpäät, jotka imetyksen myötä korjaantuivat.

Ken guru

Kyllä sun oikeasti kannattaa kuitenkin ottaa vähän selvää tuosta imetyksestä ja sen hyödyistä verrattuna pulloruokintaan jos sulla kuitenkin menee vauvan paras ulkonäkösi edelle.

ulkonainen
[QUOTE="heips";24832318]No et välttämällä pääse helpommalla kun ostat maidot kaupasta- tulee ensinnäkin paljon kalliimmaksi (varsinkin jo allergiaa ja pitää ostaa apteekista) ja toiseksi pullojen lämmittäminen, pesu ja keittely on aika paljon työläämpää kuin tunkea tissi vauvan suuhun. Yöllä joudut itkevä lapsi sylissä mennä lämmittelemään maitoa kun imettävä voi levätä samalla kuin imettää.[/QUOTE]

Olen imettanyt lastani 1,5 vuotta ja silti olen sita mielta etta pullojen kanssa olisin paassyt helpommalla. Ei tuntikausien imetyssessioita ja isakin olisi voinnut osallistua ihan samalla tavalla kuin minakin, tai kuka tahansa muu aikuinen.

"Calm in the storm"
Raskaus muuttaa vartalon mittasuhteet,lantio leviää ja rinnat paisuu, maito nousee rintoihin ja ne paisuu lisää.
jo pelkkä raskaus löystyttää alapään lihaksia ja sektiosta ei palaudu yhtä helposti kun alatiesynnytyksestä.

kaikki on toki yksilöitä.

raksauden jälkeen kun rinnat pienenee ne on jo veltostunu siittä kasvamisesta. ihan kuin lihois ja laihtuu, rinnat voi alkaa roikkuun. mä oon saanut kolme lasta ja mun vatsa on ihan littana, oon synnyttäny alateitse.

"vieras"
haha. tän täytyy olla provo.
oon imettäny kahta lastani, molempia vuoden. mulla on hyvä kroppa, hoikka ja urheilullinen ja tissit on ihan paikallaan ja kaikki tämä imetyksestä huolimatta. :D

"Kätilöopiskelija"
Voivoi.. Väkisinkin keho muuttuu ja löystyy vaikkei imettäiskään, se on valitettavaa mutta totta. Mutta joillain se on väliaikaista ja toisilla pysyvää.

Yhteistyössä