En tiiä itkiskö vai nauraisko...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Anoppi oli käymässä ja leikkivät lasten kanssa avaimen piilotusta. Kuopus kävi piilottamassa sen meidän makkariin. Jossain vaiheessa kuulin laatikoiden kolinaa -anoppi etsi avainta yöpöydän laatikosta :o Ja just siitä laatikosta, missä on meikäläisen dildo :whistle:

Tuli olo, että mun yksityisyyden raja on rikottu :/

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
voi ei.. :o :/
mitäs anoppi? (jos saan udella :ashamed: )

Ei ilmaissu millään lailla nähneensä. On vaan joissain määrin vanhanaikainen (täyttää 74), niin ei varmaan mua ihan terveenä pidä enää... Tai siis senkään vertaa mitä ennestään :D

Voi ei... :o

Pakko myöntää että vahingoniloni pyrkii esiin, ja hiukan ehti naurattaan :ashamed: Mutta mä en kyllä kuuna päivänä menis toisten yöpöydän laatikoille,ellen ois erikseen lupaa saanut :snotty: Eli vois anoppi ehkä hiukan miettiä mitä tekee,vaikka tohinassa voi välillä ite kultakin hyvät tavat unohtua...Sympatia :hug: sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
;) 'pittää näkkyy osa' tähän ja tähän huoneeseen ei jne..

Joo siis meillä vanhempien makuuhuone on lasten leikkien ulkopuolista aluetta, mutta mummohan siitä viis veisaa, ja antaa olla missä vaan. Ite olin pihalla käymässä ja tulin sisään just ku tuo tapaus sattui.

Ja siis se avain EI ollu laatikossa, vaan yhden pussin sisällä sängyn vieressä. Kuopus oli antanu vihjeen, että on vähän niinkuin jonkun tavaran sisällä osittain... Ja anoppi tietty ryysäs laatikolle ekana.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Joo siis meillä vanhempien makuuhuone on lasten leikkien ulkopuolista aluetta, mutta mummohan siitä viis veisaa, ja antaa olla missä vaan. Ite olin pihalla käymässä ja tulin sisään just ku tuo tapaus sattui.

auts.. no aatelkoopa mitä huvittaa kunha ei sillä muita vaivoo ;)

Kylläpä pisti silmään, onko tuo oikea nimesi?
Poikani esikoinen huomenna 3kk sai saman nimen, erikoinen! On jo sulanut suuhuni, hyvä nimi!

Alkuperäinen kirjoittaja Mauran mummi:

Kylläpä pisti silmään, onko tuo oikea nimesi?
Poikani esikoinen huomenna 3kk sai saman nimen, erikoinen! On jo sulanut suuhuni, hyvä nimi!

ei oo miun oikea nimi, oli meilä vitosella nimivaihtoehtona mut tiukan pohtimisen jälkee hänest tul Matilda :heart:

Eipä se tieten aatellu että siellä säilytetään mitään kummallisempaa ku yövoidetta, nenäliinoja ja raamattua... :xmas: :laugh:

Mulle kävi taas nolosti ku miehen serkkulikka (teini) näki mun dildon ku esikko nappas sen mun yöpöydän laatikosta yhtäkkiä esille! Esikko oli silloin tosi pikkunen, jotain se etti sieltä laatikosta just silloin...Kyllä hävetti.
Toisen kerran vastikään taas miehen täti kylästellessään meillä tälläili vessan yläkaappiin omia hygieniavehkeitä. Eiköhän se ollu just se hylly missä mulla oli dildo ja toinen surrutin "piilossa"... Piru lukollinen kaappiko noille vehkeille on hankittava!! :kieh:

Sympatiat. Mulla tuli yks miespuolinen kaveri kylään ja siinä sitten istuttiin olkkarissa, kun kesken keskustelun tajuun että sivupöydällä kököttää dildo pystyssä. Meinasin lähteä sitä siinä korjaamaan kunnes tajusin että se vasta herättäsi huomiota... joten oli niinkuin se kuuluis siihen.. B)

:hug: Se unohtuu häneltä pian...mun äitinikin tykkää penkoa. Ja "lelut" piilottelinkin tarkkaan jonnekin kaappien perille, mutta mistäs tiedän -saattoipa aina kun oli lasten kanssa keskenään ettiä sieltäkin.. :whistle: Mutta kopeloitsijan oma häpee, se on mun mielipide. Nyt olen tarkka mitä äidilleni kerron ja en enää edes suutu hänen törkeän suorista kysymyksistään esim. meidän seksistä. Ne jutut ei hänelle kuulu ja mitään ei saa vastaukseksi. Luulee ehkä, että olen häneen suuttunut, mutta oma vika -kun ei osaa muusta keskustella. Jos juttelisi hilloamisesta, saisi normaali vastauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Voi olla että se ei edes tienny että mikä se on.. :whistle:

Samaa ajattelin!

ei kai se sokea ole, yleensä aika ittsenä näköisiä ;) kaipa se mummokin on aitoja elämänsävarrella nähnyt B)
ainakin kolme kertaa, kun sen verran hällä on jälkikasvua siunaantunu ;)

aika iäkäs anoppi sulla? onko miehes iltatähti vai ootteko ite jo vanhempia. sori jos kyselen mut mietin kun olen itse 40v ja pidän itseäni outona, kun mun mielest nuo lelut ei kuulu enää mun ikäsille.