H
happy
Vieras
Olen jotenkin onnistunut välttymään noilta muotiruokavalioila, joten en ollut kuullut karppauksestakaan. Mä kuitenkin ihan kokeeksi jätin perunan, riisin, leivän ja pastan pois, kun huomasin, että ne väsyttää ja turvottaa. Samoin makean syöntiä vähensin. Yllätyksekseni laihduin 6 kiloa kuukaudessa
Söin ihan sillain, että nälkä ei tullut, ehkä vähän enemmän ja useammin kuin ennen..
Mä oon niin innoissani tästä olosta, kun ruoan jälkeen ei turvota tai väsytä ja varsi on solakoitunut. Tummaa leipää voi syödä kohtuudella, se ei vaikuta niin pahasti ja tykkään siitä, mut esim. riisi ja makaroni on pahinta mitä voi itselleen tehdä, menen ihan veteläksi niistä. Liikuntakin on nyt jotenkin kivempaa.
Mä oon niin innoissani tästä olosta, kun ruoan jälkeen ei turvota tai väsytä ja varsi on solakoitunut. Tummaa leipää voi syödä kohtuudella, se ei vaikuta niin pahasti ja tykkään siitä, mut esim. riisi ja makaroni on pahinta mitä voi itselleen tehdä, menen ihan veteläksi niistä. Liikuntakin on nyt jotenkin kivempaa.