En tiedä mitä sanoa miehelleni :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ollaan oltu pitkään yhdessä ja meillä on kaksi ihanaa lasta.Kaikki oli hyvin mielestäni mutta sain kuulla eilen että miehelläni on ollut 2kk suhde toiseen naiseen.Puhelun jälkeen olen ollut shokissa ja mies vannoo rakastavansa minua ja nyt tekee kaikkensa jotta en lähtisi pois.Pettämimen on minulle niin kova pala etten voi hyväksyä sitä saati antaa anteeksi ja unohtaa :( En voi enään ikinä luottaa mieheeni,en koskaan.Miksi minun elämä tuhoutui juuri kun kaikki oli hyvin.Tarviiko minun hyväksyä ja jatkaa vai lähteä petturin luota ja unohtaa hänet.Tällä hetkellä vihan määrää ei voi mitata millään ja olen ihan rikki.:(
 
vierailija
"Pettämimen on minulle niin kova pala etten voi hyväksyä sitä saati antaa anteeksi ja unohtaa :( En voi enään ikinä luottaa mieheeni,en koskaan."

Siis sait eilen tietää ja jo nyt tiedät ihan satavaramasti, että et voi koskaan unohtaa sitä, etkä enää luottaa mieheesi.

Jotenkin nyt taas tulee mieleen ihan puhdas provo. Kun tämä pettäminen on nyt ollut palstalla esillä monessa ketjussa.
 
vierailija
"Pettämimen on minulle niin kova pala etten voi hyväksyä sitä saati antaa anteeksi ja unohtaa :( En voi enään ikinä luottaa mieheeni,en koskaan."

Siis sait eilen tietää ja jo nyt tiedät ihan satavaramasti, että et voi koskaan unohtaa sitä, etkä enää luottaa mieheesi.

Jotenkin nyt taas tulee mieleen ihan puhdas provo. Kun tämä pettäminen on nyt ollut palstalla esillä monessa ketjussa.
No olipa taas typerä ja ymmärtämätön kommentti. En edes jaksa selittää miksi. Niin huono oli.
 
vierailija
Tänään Elät vain kahdesti... mutta Nelonen näyttää vanhoja bondeja ma-to. Huomenna tuleekin jo toinen klassikko Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa. Ota punkkupullo per elokuva ja nauti elämästä. Mieti suhdejuttuja myöhemmin.
 
Mä heivaisin ukon pihalle enkä takaisin ottaisi vaikka vakuuttelisi mulle mitä tahansa, 2 kk suhde ei ole mikään yksi kännipano.
Mutta tiedän että moni muu rauhoittelee että pettäminen ei ole iso juttu...mutta voimia päätökseen, oli se mikä tahansa. Varmasti kamalan rankkaa sulla. :(
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
tuossa on ihan selvää, että pisutä ukko pihalle tai kerää itse lapset ja häivy
Mikäs v:n oikeus äidillä on viedä lapset???

Sekö että isä loukkasi äitiä? Tää on niin sitä mitä mä monessa naisessa inhoan yli kaiken. Kyllä ap:n varmasti kannattaa jättää mies. Mutta ei kostaa lapsilla koska ne lapset ei pahaa ole tehnyt eikä äidin loukaaminen=lapsen loukaaminen. Osa naisista vaan pitää itseään jotenkin erikoisasemassa, itsekeskeisesti

Jos lapset osaavat jo päättää, heidän tulee saada itse sanoa kumman vanhemman kanssa haluavat erossa jäädä. Jos ovat pieniä, pitää suhde molempiin vanhempiin pitää mahd tiiviinä ja kun lapsi kasvaa jän saa päättää kumman luona haluaa asua.

lapset ei ole kostonvälineitä. Muistakaa nyt kele tää!!
 
vierailija
  1. Mikäs v:n oikeus äidillä on viedä lapset???
Sekö että isä loukkasi äitiä? Tää on niin sitä mitä mä monessa naisessa inhoan yli kaiken. Kyllä ap:n varmasti kannattaa jättää mies. Mutta ei kostaa lapsilla koska ne lapset ei pahaa ole tehnyt eikä äidin loukaaminen=lapsen loukaaminen. Osa naisista vaan pitää itseään jotenkin erikoisasemassa, itsekeskeisesti

Jos lapset osaavat jo päättää, heidän tulee saada itse sanoa kumman vanhemman kanssa haluavat erossa jäädä. Jos ovat pieniä, pitää suhde molempiin vanhempiin pitää mahd tiiviinä ja kun lapsi kasvaa jän saa päättää kumman luona haluaa asua.

lapset ei ole kostonvälineitä. Muistakaa nyt kele tää!!
Totta,lapsillani on oileus isään vaikka ovatkin vasta 3v ja 2v..en sekoita lapsiani yähän.he ovat syyttömiä ja mieheni tekee vielä viikot reissuhommia joten lapset muuttavat minun kanssa ja saavat nähdä isäänsä niin paljon kun vain voivat jne..mutta päätöksini olen tehnyt,tämä suhde päätty.raskasta on,mutta kestän ja jaksan,kiitos ihanien tukijoiden.elämä jatkuu ja en ollut mieheni arvoinen.
 
vierailija
Totta,lapsillani on oileus isään vaikka ovatkin vasta 3v ja 2v..en sekoita lapsiani yähän.he ovat syyttömiä ja mieheni tekee vielä viikot reissuhommia joten lapset muuttavat minun kanssa ja saavat nähdä isäänsä niin paljon kun vain voivat jne..mutta päätöksini olen tehnyt,tämä suhde päätty.raskasta on,mutta kestän ja jaksan,kiitos ihanien tukijoiden.elämä jatkuu ja en ollut mieheni arvoinen.
Tarkoitat varmaan, ettei mies ollut sinun arvoisesi? Minusta pikkulapsiaika on varmaan alhaisin aika pettää naista. Kroppa ja itsetunto on muutenkin koetuksella. Jos äiti on vielä kotona, niin on taloudellisestikin toisen armoilla. Silloin ei luottamusta petetä. Piste.

Tsemppiä sinulle uuden elämän alkuun!
 
vierailija
Ei uutta miestä noin vaan hankita. Harva mies retkahtaa x:nnellä kierroksella olevaan yh-mammaan. Sitä paitsi niitä miehiä ei edes pääse tapaamaan mihinkään kun on lapset "pallona jalassa". Kannattaa varautua vuosikymmenten yksinäisyyteen.
 
vierailija
Totta,lapsillani on oileus isään vaikka ovatkin vasta 3v ja 2v..en sekoita lapsiani yähän.he ovat syyttömiä ja mieheni tekee vielä viikot reissuhommia joten lapset muuttavat minun kanssa ja saavat nähdä isäänsä niin paljon kun vain voivat jne..mutta päätöksini olen tehnyt,tämä suhde päätty.raskasta on,mutta kestän ja jaksan,kiitos ihanien tukijoiden.elämä jatkuu ja en ollut mieheni arvoinen.
---eiku tuollaista miestä ei kannata itkeä sen pidemmälle. Lapset on tärkeämmät. Ei se sun omanarvontuntoa saa viedä!
 
vierailija
Toisessa ketjussa mammat ovat suurella enemmistöllä todistaneet, että kannattaa antaa alapään viedä ja että puolisolle ei kannata kertoa. Miehesi on siis toiminut palstalaisten moraaliohjeen mukaisesti.

http://kaksplus.fi/threads/pitaeisikoe-vastustaa-kiusausta.2477954/
Tää se ois. Palstan mukaan ei ole mitään mistä kannattaisi edes suuttua. Oikeastaan, sun pitäisi katkaista kaikki yhteydet niihin jotka on kertonu. Nehän on pilanneet palstan logiikan mukaan sun suhteen tai siis oikeemmin kaksi suhdetta.
 
vierailija
Toisessa ketjussa mammat ovat suurella enemmistöllä todistaneet, että kannattaa antaa alapään viedä ja että puolisolle ei kannata kertoa. Miehesi on siis toiminut palstalaisten moraaliohjeen mukaisesti.

http://kaksplus.fi/threads/pitaeisikoe-vastustaa-kiusausta.2477954/
Tää se ois. Palstan mukaan ei ole mitään mistä kannattaisi edes suuttua. Oikeastaan, sun pitäisi katkaista kaikki yhteydet niihin jotka on kertonu. Nehän on pilanneet palstan logiikan mukaan sun suhteen tai siis oikeemmin kaksi suhdetta.
 

Yhteistyössä