En tiedä onko ollut- baby Brianna - vanhemmille kidutuskuolema(oma mielipiteeni)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mitä me olemme kuolemantuomioita jakelemaan?

Minä kyllä voin jakaa kuolemantuomion, kun joku tekee tuollaista! Ja niin voi kuka tahansa! Voisin ihan itse sen tuomion laittaa myös toimeen, jos tämän kauheden tekijän tapaisin!

Ei tuollaisille ihmisille ole tarpeeksi pahoja rangaistuksia enää nykypäivänä. Keskiajalta voitais ottaa mallia tällaisissa tapauksissa. Miten joku voi olla noin sairas? Miten joku voi satuttaa lasta, OMAA lastaan noin paljon? Miten ei edes kadu?!!

Mua itkettään pelkästään jo se, että oma tyttö nukkuu vieressä ja jos joku joskus sormenpäälläkään koskee tuohon pieneen olentoon pahantahtoisesti, mä en takaa mitä mä sille tyypille olisin valmis tekemään |O

:'( :'( Ei tässä oikein sanoja löydy, kun ihmisiltä ja varsinkin vanhemmilta puuttuu normaali inhimmillisyys. Ei elinkautinen oikein tunnu riittävältä. Tai se pahuksen isoäitikin! Tiesi asian koko ajan, eikä kertaakaan tehnyt ilmoitusta!!!! En halua tietää, minkälainen hän on ollut äitinä...

Yhteistyössä