En tiedä mitä ton 3v:n uhmiksen kans oikein teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Se kiukkuaa aamusta iltaan ja mikään ei oo hyvin. Yrittää pomputella kaikessa meitä vanhempia ja mitään se ei anna periksi!! Mä en jaksa enää tota kakaraa!!

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Otat vaan rauhallisesti etkä anna periksi. Kiukkuaa se aikansa ja sit lopettaa.

Ellei sit oo asiat niin huonosti että sä olet jo erehtynyt antamaan periksi...

Se on niin jääräpäinen et jos en hae sitä vessaan pissalle kun se pyytää niin sit pissaa housuun koska periksi se ei anna. Yleensä se käy ite potalla mut silloin kun iskee se raivokohtaus nii silloin pissaa vaikka housuunsa. On jotain asioita joissa olen antanut periksi ja jotain missä ei ikinä anneta periksi esim. se että joskus puen tytön kun pyytää mut sit taas lääkkeet otetaan aina tietenkin ja siitä ei neuvotella ja pöydässä syödään aina ym.

Kokeiles joskus käänteisesti.

Eli kun pyytää hakemaan vessaan ja sulla on muuta, sano et "älä vaan käy vessassa ennen kuin äiti ehtii apuun, tulen heti kun ehdin".

Meidän neitiä sai ainakin huijattua ruokapöydässä noin. Sapuska lusikoitui kitaan kuin itsestään kun mä päivittelin setä kun toinen ahneena syö eikä anna äidin auttaa.

Täällä samanmoinen 2v 8kk ikäinen uhmis.

Kaikista ärsyttävintä on se kun tekee kiusaa ihan tahallaan sisaruksilleen, kun sille päälle sattuu, niin lelut lähtee käsistä ja yrittää päsmäröidä leikeissä.

Yhteistyössä