En tiedä mitä tekisin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olemme seurustelleet mieheni kanssa parisen vuotta, tähän aikaan on mahtunut jos jonkinmoista, valehtelua ja pettämistä (ei kuitenkaan seksiä) miehen puolelta. Olen nämä asiat antanut anteeksi, mutta epävarmuus kalvaa ja unohtaminen on vaikeaa. Mietin ja pelkään lähes päivittäin tekeekö mies taas jotain. Lisäksi mies on kovin flirttailevaa tyyppiä ja se ärsyttää minua myös.
Meille on tulossa lapsi ja häitäkin on suunniteltu. Nyt kuitenkin olen jollainlailla niin loppu henkisesti, että olen miettinyt eroa ihan sen takia, etten pysty elämään ilman pelkoa. Muuten meillä menee suht hyvin eikä mitään valehtelua ole nyt ollut.
Mitä tekisitte minun tilanteessani? Olen jo neuvolan kautta varannut ajan perheneuvojalle.

luottamusta on niiiin vaikea saada takas, toisaalta mustasukkaisen elämä on ihan hirveetä ja se että puoliso on mustasukkainen TURHAAN, on vielä hirveempää.

eli jos meinaat jatkaa yhdessä niin sun on vaan luotettava ja miehen oltava luottamuksen arvoinen. auttoi varmaan hirveesti =)

Yritä myöskin jutella noista tunteista ja tuntemuksista sun miehes kanssa ja hyvä juttu jos oot jo hakenu apua, jos kerta tunnet että se on nyt tarpeen. Mutta mun mielestä ainakin vois yrittää ees jutella yhessä tosta tilanteesta ja sanot suoraan mistä sulle tulee paha mieli ja mikä sua loukkaa. Ei kukaan oo ajatusten lukija, siks kannattaa ilmasta itteään sanallisesti ja tuoda asiat esiin mielummin kuin hautoa niitä omassa mielessä.

Olen puhunutkin miehelleni tunteistani, mutta hän suuttuu jos otan "vanhat asiat" puheeksi. Uskon toisaalta ettei hän enää petä tai valehtele, mutta niitä asioita on kovin vaikea unohtaa :(