En tiedä mitä ajatella (liittyy rakastumiseen...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pääskynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pääskynen

Vieras
Olen rakastunut mukavaan ihanaan mieheen.. tunteita minulla on ollut häntä kohtaan jo kauan. olemme samassa työpaikassa, joten näemme päivittäin... paitsi nyt lomalla.
Tiedän että hän on varattu, tai en tiennyt silloin vielä kun tunteita häntä kohtaan jo oli.. en koita hajottaa mitään, enkä rakennella pilvilinnoja hänen kanssaan. Tiedän että hän tykkää minusta paljon, joskus koskettaa ja flirttailemme. Kerroin viikko sitten hänelle mun omista tunteista...

Hän sanoi, hieman säikähdin sun viestiä, mutta kiitos ja olen otettu. Hän sanoi että kiva jos miellytän, ja kiva jos tykkäät. Eilen juttelimme netin välityksellä, ja kinastelimme ainakin 2 tuntia... :(
Sanoi että kerro millätavalla olen hänestä kiinnostunut.. kun kerroin sydänjuuriani myöten, niin hän sanoi että joo mut mä oon varattu.. et jos oisin vapaa niin sit meil ehkä vois olla jotain...

Ja kaiken huipuksi, kun olen rintava, ja muutakin ympärillä kuin luut niin tää mies sanoi et oot tosi kaunis, sul on hyvä huumori, mut et oo nainen mun makuun, et muijan pitää olla muutaki ku pelkkää tissii ja per*et... just.

Jos sitä ei kiinnosta, ja puhuu tavallaan ilkeesti, niin miks se silti tahtoo tietää mun ajatukset.. puhuu ilkeesti, mut silti pyytelee anteeksi.. ja on pahoillaan. en tajua. sanoinki et sulla taitaa olla itselläs huono omatunto, meidän flirttailusta yms.. sanoi vaan, et hänellä ei oo omaatuntoa ,

Voisko joku rakkauden asiantuntija selittää, mikä tota ihmist risoo??
Kiitos

Juu tiedän ettei hän ole kiinnostunut sillätavalla... sqnoinkin hänelle että en ole luullut, enkä luule, enkä tule luulemaan että hän oisi minusta sillätavoin kiinnostunut.. kyllä sen tiedän.
vaikeeta vaan unohtaa, kun sain vast jokuaika sit tietää et hän on varattu.. eikä näitä tunteita voi muuttaa.

Hän ei itse ole mikään mallikroppa, ja hänen muijansa on hoikka. sanoi että miellytän silmää, ja isot rinnat jees... mut en ole nainen hänen makuunsa. vi*tu mikä sekopää.. niin oon kyl mäkin. :(

Omalla kohdallani oli vähän samantapainen juttu ja paljastui että mies leikki ihan tosissaan tunteilla. Antoi ymmärtää että haluaa jopa yhteistä tulevaisuutta ym. Tosi huono itsetunto vaikutti olevan kyseisellä miehellä loppujen lopuksi vaikka esitti kovinkin vahvaa ja älykästä ihmistä. Kyllä siitä paha maku jäi ja olisi pitänyt huomata tietyt casanova-piirteet aiemmin. Viisastuipa ainakin ja oppi millaista miestä en halua enää edes tavata. No, sanomattakin selvää että varatut pysyköön lestissään. Yleensä huono suhde ajaa heidät pettämään. Tuskin kukaan mitään syvällisempää haluaa vaikka niin kuohuissaan ilmaisisikin. Pesää se yleensä vain on mitä halutaan.

Asia on harvinaisen selvä. Niele ihastumisesi ja lakkaa spekuloimasta. Ei sitä miestä mikään riso! Se on varattu eikä ole sinusta kiinnostunut. Miksi et tajua?

Yhteistyössä