K
"Karoliina"
Vieras
Oon sairastanut koko elämäni syömishäiriöitä. Tai siis nuorempana. Nyt ollut jo usean vuoden "terve". Masennusta ja muita lukuunottamatta. Teininä olin niin laiha, että luut törröttivät, mutta silloin en tajunnut olevani laiha. Nyt olen ylipainoinen. Ylipainoinen kolmen pienen tytön äiti. Aiemmin, lasten syntymän jälkeen olin varma, etten enää sairastu. Mullahan on maailman ihanimmat tyttö lapset. Eihän tyttöjen äiti voi sairastaa syömishäiriötä. Minkälainen esimerkki olisin lapsilleni. Viestittäisin, etteivät tyttöni riitä minulle sellaisina kun ovat!? Riittävät! Mutta itse en riitä itselleni. Viimeaikoina on taas alkanut paastoaminen ja itseni nälkiinnyttäminen. Paino on laskenut paljon, mutta edelleen olen painoindeksin mukaan ylipainoinen. Tänään oksensin. Söin itseni kipeäski ja työnsin sormet kurkkuun.
Olen pulassa. Kuinka tästä suosta nousen? Mieli tekisi lopettaa tämä pelleily heti alkuunsa, mutta toisaalta ei! Tällätavalla laihdun. Ja haluan laihtua, olla kaunis ja ulospäin näyttää, että olen täydellinen!
Olen pulassa. Kuinka tästä suosta nousen? Mieli tekisi lopettaa tämä pelleily heti alkuunsa, mutta toisaalta ei! Tällätavalla laihdun. Ja haluan laihtua, olla kaunis ja ulospäin näyttää, että olen täydellinen!