EN TIEDÄ ITKENKÖ VAI NAURANKO (ikuinen vauvakuume ei lähde ikinä)

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
taas siihen havahduin nimittäin vauvakuumeeseen.
Järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyllä.
mun täytyy olla hullu että haluan vielä viidennen kun kädet on täynnä jo 4 kanssa.
Järki hakee syitä miksi ei enää yhtään ja sydän syitä miksi yksi lapsi sopisi vielä meidän perheeseen.
Siis oikeasti mä pelkään että mulla on ikuinen lapsikuume ja täällä jo ajattelin että taidan opiskella ja mennä töihin sellaiselle alalle missä saan olla lasten kanssa tekemisissä.
Itse olen vasta 27v joten aikaa on mutta mies on 10v vanhempi joten oikeastaan järjelläkin ajateltuna viides pitäs tehdä nyt jos meinaa tehdä.
Kertokaa miten päästä tästä kuumeesta eroon??

kadunkohan jos menisin sterilisaatioon vauvakuumeen keskellä?
kävin lueskelemassa sterilisaatiosta ja aletaan kyllä käymään keskustelua miehen kanssa mitä tässä nyt tekisi.

keskusteltiin eilen ukon kanssa ja ei siitäkään tolkkua ottanut.
mutta miten se on kun yhden kanssa pärjäsi tosi hyvin, kahden kanssa hyvin, kolmas tuotti jo työtä ja neljäs tuli niin kuin aina olisi ollut tässä niin muuttuuko se sen kummemmaksi viidennen kanssa?
Tosin nyt ainakin mietin vielä puoli vuotta asiaa etten hätiköi päätimpä sitten haluta vielä yhden tai olla haluamatta.

meille on viides tulossa. siinähän tuo varmasti menee ku muutki, ihana tunne kun tuolla masussa pikkunen potkii. =D voisin hehkuttaa lisää, jotta kuume sulla vaan nousis =)

meille on kanssa viides tulossa kesällä =) tosin rehellisesti sanottuna mä olen aivan kypsä tähän raskaana olemiseen nyt kun tähän raskauteen on tullut kaikki mahdolliset ongelmat.. odotan jo kovasti vaavin syntymää (niin odottaa koko perhe) ehkä liiankin kanssa =)

mä tein seitsemän ja nyt sitten loppu ku pistin piuhat kiinni (välillä kyl käy mieles että olishan se tuhisija taas kiva) onhan noissa elätettävää mut enpä antais poiska ja mun mummo sano aikoinaan jos oot tehny kolme niin se on sama sitte onko niit viel enemmänki et samassa menee kyl enemmänki

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meille on kanssa viides tulossa kesällä =) tosin rehellisesti sanottuna mä olen aivan kypsä tähän raskaana olemiseen nyt kun tähän raskauteen on tullut kaikki mahdolliset ongelmat.. odotan jo kovasti vaavin syntymää (niin odottaa koko perhe) ehkä liiankin kanssa =)

mulla on kaksi edellistä raskautta ollut seurannassa eli viikottaista neuvola käyntiä valkuaisten takia ja kerran kuussa äitipolilla.
voi vaikuttaa asiaan miksi edes mietin koska toi vuorokausi pissan kerääminen ja jatkuva ramppaaminen ei ole kovin kivaa.
arvot pysyy samana olin raskaana tai en eikä syytä ole löydetty, hyvähän se on että tutkivat mutta musta ihan liikaa :(

meillä on 6 lasta, ei se tosiaan muutu tilanne paljonkaan kolmannen jälkeen. riippuen tietenkin millaisia ikäeroja on. mut tuntuu et noi nuorimmat on aina olleet tässä elämässä, eivät tunnu yhtään ylimääräisiltä.

ei muuta kuin annat vallan kuumeilulle :)

Yhteistyössä