en tiedä itkeäkkö vai nauraa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiiä

Vieras
Heräsin yöllä siihen että mieheni "raapi" takapuoltaan/peräaukkoaan tai en tiedä onko raapia oikea sana.. peitto oli miehen päällä, mutta käsi siis takapuolellaan. Hengästyneenä lopetti touhunsa.

itse havahduin tähän, mutta mies oli unissaan.. Ei ole ensimmäinen kerta.
Joitakin kertoja on selkeästi raapinut takapuoltaan unissaan, mutta tämä oli nyt toinen kerta kun siihen liittyi hengästyneisyyttään.

Nuo edelliset kerrat, lukuunottamatta hengästymistä, olen ohittanut ajatuksella että hänen peräaukkonsa mahdollisesti kutiaa.

nyt alkoi kuitenkin mietityttämään että kokeekohan hän jotain "nautintoa" peräaukkonsa hyväilystä ja tekee tähä tietämättään unissaan.
Joskus rakastellessamme hän pyytää koskettamaan takapuoltaan jne.. Nyt raskaus aikana seksi on jäänyt vähiin joten yöllä varmaan miehen mielikuvitus laukkaa missä sattuu..

no ei varsinaisesti mitään, mutta mun mielikuvitus alkaa heti laukkaamaan jossain miehen salaisissa homoeroottisissa fantasioissa :/
Ja jotenkin koin/koen loukkaavana tuon touhun..en tiiä miks.

Onhan tää ny vähän noloa mun miehellekin enkä kehtaa siitä hänelle sanoa, ainoa mikä tässä itteäni kaikista eniten "ahistaa" on se että jostain kummasta oon saanu kauheen pelon että monien vuosien jälkeen mies paljastuis homoks tms.. ja tottahan tällänen yöllinen toiminta ruokkii tota fobiaa :(
Tää kuulostaa jo itestäki niin hassulle, mut eipä yöllä paljoo naurattanu..

Ja yks minkä takia tää häiritsee on se etten tykkää edes rakastellessamme hyväillä hänen takapuoltaan just siks et "pelkään" sen tosiaan nauttivan siitä lähes enemmän kuin normaalista aktista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon saanu kauheen pelon että monien vuosien jälkeen mies paljastuis homoks tms.. ja tottahan tällänen yöllinen toiminta ruokkii tota fobiaa :(

Ja yks minkä takia tää häiritsee on se etten tykkää edes rakastellessamme hyväillä hänen takapuoltaan just siks et "pelkään" sen tosiaan nauttivan siitä lähes enemmän kuin normaalista aktista..

a.p.u.a.... :D

Persreiän kosketteleminen on siis homoutta... :whistle:

Hae sille matokuuri apteekista. Jollei sekään auta, vaihda heteroon...

Ei mies ole homo, vaikka pitäisikin peppuseksistä. Moni mies pitää esimerkiksi siitä, että nainen suihinottaessa laittaa sormen miehen peppuun... Ihan vinkkinä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
oon saanu kauheen pelon että monien vuosien jälkeen mies paljastuis homoks tms.. ja tottahan tällänen yöllinen toiminta ruokkii tota fobiaa :(

Matokuuri :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Voi jee:
Ei mies ole homo, vaikka pitäisikin peppuseksistä. Moni mies pitää esimerkiksi siitä, että nainen suihinottaessa laittaa sormen miehen peppuun... Ihan vinkkinä vaan.

Siellähän miehelläkin on g-piste.Suihinotto tuntuu miehestä vielääkin paremmalta,kun samalla stimuloi peppua.Ei se ole merkki homoudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Siellähän miehelläkin on g-piste.Suihinotto tuntuu miehestä vielääkin paremmalta,kun samalla stimuloi peppua.Ei se ole merkki homoudesta.

Pikkutytöt vaan ei tiedä sitä vielä.

Kiitos päivän makeimmista nauruista: jos epäilet miestäsi homoksi, hae sille matokuuri!!
Ei vaan, ap:lle sympatiat, mutta varmaan myöhemmin itsekin naureskelet tätä muistellessasi.

Eniten mua ällöttää tossa se että jos miehes kaivelee peräaukkoa unissaan eikä luonnollisesti pese käsiään sen jälkeen niiiin yyyöööök :x mä vaan miettisin sitä kuinka se sitten nukkuu loppuyön sormet ihan likasena ja aamulla menee ja keittelee kahvia ja silittää sua tai lapsia yök yök yök .... eli kerro miehelle että se viimeyönä kaiveli hanuria että kutittaako sitä? Niin sillähän siitä pääset ja miehes tietää myös mitä tekee unissaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Näi justiin:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Pikkutytöt vaan ei tiedä sitä vielä.

Taitaa olla niin, että vanhempi väki ei tiedä mutta nuoremmat tuntuvat olevan kaikinpuolin laajemmalla yleistiedolla varustautuneita kuin vanhemmat sukupolvet :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Matokuuri :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: voi elämä sanon minä :D

Yhteistyössä