Ä
äiti
Vieras
vaikka en edes tiedä rakastankmo miestä...meillä kaksi lasta ja 10 vuotta oltu yhdessä..enimmän aikka musta tuntuu että vihaan miestä...ei oma-aloitteisuutta ollenkaan ja tuntuu että kaikki hommat mun niskassa..ja kun omakotitalokin on niin tuota hommaa olisis kyllä....muutenkin peukalo keskellä kämmentä tyyppi tuo mies...ajatelin aikoinaan että kyllä se iän myötä oppii tai tulee kiinnostusta edes opetella asioita nyt kun omakotitalokin ollut...mutta ei...kaikki hommat kasaantuu ja talo räsnsistyy ennen aikojaan yms.yms......tässä vaan vähä pintapuolisesti asiaa...minulle on sanottu että pitää ottaa omaa aikaa, no nyt olen töissä ja kahtena iltana harrastuksia...mutta nyt olen lopen uupunut sen takia että olen töissä ja harrastuksissa...kukaan ei täällä tee sillä aikaa mitään kotihommia kun olen parina iltana pois ja sitten ittellä kauheempi ressi ja homma taas seuraaina iltoina...huoh..en tiä...
kamala ajatus että lapset ois ilman isää..ja miten yksinkään jaksaisin..tää nyt on tämmöstä pohdintaa...mutta onnellinen en kyllä ole..mutta tuntuu että sekin itsekästä lapsia kohtaan että erottaisiin ja mies ei kyllä haluaisikaan erota, sen tiedän...
=(=( syvä huokaus....
kamala ajatus että lapset ois ilman isää..ja miten yksinkään jaksaisin..tää nyt on tämmöstä pohdintaa...mutta onnellinen en kyllä ole..mutta tuntuu että sekin itsekästä lapsia kohtaan että erottaisiin ja mies ei kyllä haluaisikaan erota, sen tiedän...
=(=( syvä huokaus....