en tiä mitä tekis..onko järkevää olla yhdessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
vaikka en edes tiedä rakastankmo miestä...meillä kaksi lasta ja 10 vuotta oltu yhdessä..enimmän aikka musta tuntuu että vihaan miestä...ei oma-aloitteisuutta ollenkaan ja tuntuu että kaikki hommat mun niskassa..ja kun omakotitalokin on niin tuota hommaa olisis kyllä....muutenkin peukalo keskellä kämmentä tyyppi tuo mies...ajatelin aikoinaan että kyllä se iän myötä oppii tai tulee kiinnostusta edes opetella asioita nyt kun omakotitalokin ollut...mutta ei...kaikki hommat kasaantuu ja talo räsnsistyy ennen aikojaan yms.yms......tässä vaan vähä pintapuolisesti asiaa...minulle on sanottu että pitää ottaa omaa aikaa, no nyt olen töissä ja kahtena iltana harrastuksia...mutta nyt olen lopen uupunut sen takia että olen töissä ja harrastuksissa...kukaan ei täällä tee sillä aikaa mitään kotihommia kun olen parina iltana pois ja sitten ittellä kauheempi ressi ja homma taas seuraaina iltoina...huoh..en tiä...

kamala ajatus että lapset ois ilman isää..ja miten yksinkään jaksaisin..tää nyt on tämmöstä pohdintaa...mutta onnellinen en kyllä ole..mutta tuntuu että sekin itsekästä lapsia kohtaan että erottaisiin ja mies ei kyllä haluaisikaan erota, sen tiedän...

=(=( syvä huokaus....

*halaus* olisi varmaan korkea aika tehdä jonkinlainen kehityskeskustelu miehen kanssa.. sinun täytyy puhua hänelle suoraan mitä ajattelet..pieni uhkauskin kenties voisi olla paikallaan (?). Oletko koittanut puhua hänelle, koska tilanne ei varmasti tule muuttumaan mikäli vain omassa mielessäsi pyörittelet näitä asioita.

Saako udella minkäikäisiä teidän lapset ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*halaus* olisi varmaan korkea aika tehdä jonkinlainen kehityskeskustelu miehen kanssa.. sinun täytyy puhua hänelle suoraan mitä ajattelet..pieni uhkauskin kenties voisi olla paikallaan (?). Oletko koittanut puhua hänelle, koska tilanne ei varmasti tule muuttumaan mikäli vain omassa mielessäsi pyörittelet näitä asioita.

Saako udella minkäikäisiä teidän lapset ovat?

olen sanonut asiasta miljoonat kerrat ja tapeltukin..mutta ei se muutu...yrittää hyvällä tai pahalla....lapset on 2v ja 6v.mies vaan suuttuu kun joudun saomaan tekemättömistä asioista..ei keskutelu johda mihinkään...

Lasten takia ei kannata olla yhdessä, he huomaavat jos ette ole onnellisia. Ja miksi mies haluaisikaan erota jos teet kaikki kotityöt yksin. Kyl sä jaksat lasten kans yksinkin, onhan yksi hoidettava vähemmän...Teidän ois aika keskustella asioista

Alkuperäinen kirjoittaja mammma:
Lasten takia ei kannata olla yhdessä, he huomaavat jos ette ole onnellisia. Ja miksi mies haluaisikaan erota jos teet kaikki kotityöt yksin. Kyl sä jaksat lasten kans yksinkin, onhan yksi hoidettava vähemmän...Teidän ois aika keskustella asioista

kun ei ne keskustelut auta...

Mä muutin omilleni, mutta meillä kyllä mies teki jotakin ja oli lasten kanssa iltaisin ja aina kun halusin. No en kovin usein jaksanut muuta kuin tehdä kotihommia ja nukkua.

Meillä oli kiva kämppisliitto, ei seksiä.

Nyt asun omillani ja elämä on helpompaa, kun ei tarvi siivota ja kokata, pakata matkalle lähtiessä ensin kun on itse organisoinut jonkun v*** mummolareissun tai ulkomaanmatkan ja pyörittää koko täydellistä palettia yksin.

Jotenkin helpotti, kun ei tarviäskyttää miestä, anella ja vinkua, josko joku muukin jotakin tekisi. Saa itse päättää, mitä tekee.

Meillä tosin isommat lapset eli 5 ja 7. Pienten lasten vanhempien ei kannata kuulöemma erota, alle 3-v. vanhempien ei tulisi lastenpsykiatrien mukaan erota. Niinpä sinnittelin tähän asti. Nyt ovat sen verran isoja ja tilanne ei parantunut lukuisista keskusteluista huolimatta vuosien aikana. Tavallaan meni siis ainakin 3 vuotta hukkaan.

Yhteistyössä