En tajua! Onko joku käyttäny mun nimimerkkiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumimarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lumimarja

Jäsen
14.02.2007
95
0
6
En aikoihin ole käynyt ja nyt piipahdin ja hain omia vanhoja kirjoituksiani. Löysin ystävänpäivältä kirjoituksen jossa joku samalla nimimerkillä kyselee kävelemäänoppimisiästä... En vaan tajua miten voi olla?

Ei ole, sinun nikkisi alle vain on ilmestynyt jonkun harmaan kirjoituksia. Kun tänne tuli uudistus ja muilla osioilla ei voi kirjoittaa harmaana, niin ylläpito muutti kaikki kirjoittajat mustiksi.
se oli vain sen yhden kerran, eikä tule toistumaan.

Mulla kans kävi samalla tavalla kun olin vähän aikaa poissa niin johan joku ehti mun nikillä kirjottaa jotain, mä sitten otin suoraan yhteyttä palautteella ja sainkin sitten viestin palstan pitäjältä että se ei ole oikein.

jotain sekaannusta tästä uudesta palstasta johtuen veikkaan,mulla ei viestit monesti tule vaikka painan tota vastaa nappulaa,ne vaan katoaa johonkin ja tosi ärsyttävää jos ison tekstin kirjottanut...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei ole, sinun nikkisi alle vain on ilmestynyt jonkun harmaan kirjoituksia. Kun tänne tuli uudistus ja muilla osioilla ei voi kirjoittaa harmaana, niin ylläpito muutti kaikki kirjoittajat mustiksi.
se oli vain sen yhden kerran, eikä tule toistumaan.
Ok. =)

Yhteistyössä